• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
4
استاندار کرمانشاه:

فرهنگ کار در کرمانشاه نیازمند تقویت است

  • کد خبر : 29415
  • 05 شهریور 1401 - 12:17
فرهنگ کار در کرمانشاه نیازمند تقویت است

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، گفت: فرهنگ کار در کرمانشاه نیازمند تقویت است. به گزارش میلکان، بهمن امیری مقدم  اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی خون خود را فدا کردند تا نظام جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد. وی افزود: رئیس جمهور در یک سال گذشته به […]

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان کرمانشاه، گفت: فرهنگ کار در کرمانشاه نیازمند تقویت است.
به گزارش میلکان، بهمن امیری مقدم  اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی خون خود را فدا کردند تا نظام جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه دهد.

وی افزود: رئیس جمهور در یک سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر کردند و مشکلات و پروژه‌های نیمه تمام را بررسی و رسیدگی کردند و دیدارهای مردمی را در اولویت خود قرار دادند که ثمرات این سفرها در جامعه مشخص است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه قبل از سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه کار کارشناسی برای پروژه‌های نیمه تمام استان صورت گرفت، تصریح کرد: ۳۳ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی و اشتغالزایی به استان کرمانشاه توسط هیئت دولت اختصاص یافت.

امیری مقدم بیان کرد: این اعتبار هم اکنون به استان کرمانشاه تخصیص یافته و مراحل تخصیص به پروژه‌های عمرانی در آینده انجام می‌شود و استان را به یک کارگاه فعال عمرانی تبدیل خواهد کرد که باید پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم زیرا عقب افتادگی زیادی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: برای حمایت و توسعه واحدهای تولیدی مسئولان وظیفه دارند تسهیلات را در اختیار کارآفرینان برای اشتغالزایی در استان کرمانشاه قرار دهند  زیرا دغدغه‌های اساسی زیادی در استان داریم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان، گفت: فرهنگ کار در استان کرمانشاه ضعیف است و باید تقویت شود به علت سختی کار افراد کارها را رها می‌کنند.

امیری مقدم با اشاره به افتتاح طرح‌های زیادی در هفته دولت، بیان کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ اشتغالزایی مستقیم در هفته دولت صورت می‌گیرد اما آمار بیکاری در استان کرمانشاه زیاد است و قرارگاه ملی اشتغالزایی را در استان راه اندازی کرده‌ایم و با پیگیری‌های معاون رئیس جمهور برای کاهش نرخ بیکاری تلاش می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی طی سه روز با حضور مهمانان خارجی در استان کرمانشاه برگزار شد و از شبکه‌های ملی و برون مرزی پوشش داده شد و کرمانشاه به خوبی به مردم معرفی شد.

امیری مقدم تصریح کرد: اگر پالایشگاه آناهیتا تأسیس و به بهره‌برداری می‌رسید ۱۰ هزار شغل ایجاد می‌کرد و مشکلات اشتغال را بر طرف می‌کرد اما مورد بی توجهی قرار گرفت.

وی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی تاکید کرد: بازگشایی مرز خسروی می‌تواند به رشد و توسعه زیرساخت‌های استان کرمانشاه کمک ویژه‌ای کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=29415
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه
  • 81 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.