• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

علائم افتادگی دریچه میترال قلب (MVP)

  • کد خبر : 33199
  • 12 بهمن 1401 - 12:20
علائم افتادگی دریچه میترال قلب (MVP)

یک متخصص قلب و عروق درد قفسه سینه آتیپیک یا غیر آنژینال را شایع ترین علامت پرولاپس دریچه میترال دانست و گفت: تظاهرات دیگری ممکن است شامل تپش قلب، تنگی نفس، عدم تحمل ورزش، سرگیجه یا سنکوپ، و اختلالات هراس و اضطراب باشد. به گزارش میلکان؛ دکتر حیدری مقدم  افزود:هر ترکیبی از این علائم و […]

یک متخصص قلب و عروق درد قفسه سینه آتیپیک یا غیر آنژینال را شایع ترین علامت پرولاپس دریچه میترال دانست و گفت: تظاهرات دیگری ممکن است شامل تپش قلب، تنگی نفس، عدم تحمل ورزش، سرگیجه یا سنکوپ، و اختلالات هراس و اضطراب باشد.

به گزارش میلکان؛ دکتر حیدری مقدم  افزود:هر ترکیبی از این علائم و نشانه‌ها به اضافه ویژگی‌های شنوایی معمول در معاینه قلب به عنوان سندرم افتادگی دریچه میترال تعریف شده است.

وی با بیان اینکه تعداد زیاد علائمی که مستقیماً به افتادگی دریچه میترال نسبت داده می شود ممکن است تصادفی باشد گفت: با این حال، ممکن است اختلالات اتونومیک و نورواندوکرین که در برخی از بیماران مبتلا به افتادگی دریچه میترال یافت می شود، زمینه ساز برخی از علائم مرتبط با این اختلال باشد.

به گفته این پزشک متخصص اطمینان در مورد ماهیت خوش خیم سندرم اغلب برای کاهش شدت علائم در بسیاری از بیماران کافی است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: به نظر می رسد بسیاری از بیماران از تغییر در شیوه زندگی، از جمله تمرینات ورزشی هوازی،. اجتناب از محرک ها (کافئین)، الکل، و خستگی مفرط؛ و کاهش استرس سود می برند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=33199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.