• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

صدور سند برای ۹۷ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 28715
  • 12 مرداد 1401 - 10:52
صدور سند برای ۹۷ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از صدور سند برای ۹۷ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه خبر داد و گفت موارد باقی مانده نیازمند صدور دستور قضایی است. به گزارش میلکان؛ دکتر توسلی زاده در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان کرمانشاه گفت چشم انداز این شورا […]

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از صدور سند برای ۹۷ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه خبر داد و گفت موارد باقی مانده نیازمند صدور دستور قضایی است.

به گزارش میلکان؛ دکتر توسلی زاده در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان کرمانشاه گفت چشم انداز این شورا تا پایان سال این خواهد بود که برای ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی با رفع موانع موجود سند صادر شود.

وی تاکید کرد: موضوع کاداستر اراضی کشاورزی باید اولویت اداره ثبت اسناد و املاک استان قرار گیرد و برای این منظور جلسات هفتگی اداره ثبت استان و سازمان جهاد کشاورزی برگزار شود و نتیجه این نشست ها به صورت ماهیانه در جلسات شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی بررسی و پیگیری شود.

در ادامه کرمی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه نیز با تاکید بر موضوع صدور سند برای اراضی زراعی یادآور شد  ضمن رفع موانع ،برای این منظور مشوق هایی در نظر گرفته شود از جمله ارائه خدمات بیشتر به کشاورزانی که دارای سند کشاورزی هستند.

در ادامه به بیان برخی موانع موجود و راهها و راهکارهای برون رفت از آنها اشاره و تاکید شد ضمن رفع این مشکلات باید زمینه صدور سند برای ۲۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تا پایان سال فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=28715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.