• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شركت پمپاژ كرمانشاه  واحد برتر کشور شد

  • کد خبر : 25524
  • 31 اردیبهشت 1401 - 19:54
شركت پمپاژ كرمانشاه  واحد برتر کشور شد

شركت پمپاژ كرمانشاه به عنوان شركت خصوصی برتر در زمينه طراحي و ساخت تجهيزات مورد نياز صنايع نفت گاز پالايش و پتروشيمی انتخاب شد. به گزارش خبرنگار میلکان، مهندس ميعاد محرابی ، مدير بازرگانی پمپاژ كرمانشاه در خصوص این موفقیت بیان داشت: با توجه به تحريم هاي موجود و عدم امكان دسترسی به ملزومات مورد […]

شركت پمپاژ كرمانشاه به عنوان شركت خصوصی برتر در زمينه طراحي و ساخت تجهيزات مورد نياز صنايع نفت گاز پالايش و پتروشيمی انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار میلکان، مهندس ميعاد محرابی ، مدير بازرگانی پمپاژ كرمانشاه در خصوص این موفقیت بیان داشت: با توجه به تحريم هاي موجود و عدم امكان دسترسی به ملزومات مورد نياز صنايع نفت و پتروشيمي كشور توانسته ايم سهم بزرگی در عدم  وابستگی به خريد اين تجهيزات از كشورهاي اروپاي و امريكای شويم .
مهندس ميعاد محرابی با اشاره به اینکه در حال حاضر بيش از پنجاه هزار قلم كالای مورد نياز اين صنعت در شركت پمپاژ كرمانشاه طراحی و ساخته شده است خاطرنشان ساخت: همين امر موجب جلوگيري از واردات سه برند مهم از كشورهاي اروپاي شدكه با هزينه هاي چندين برابر وارد ايران می شد .
وی افزود: اميد است بتوانيم با تكيه بر تجربه ديروز ، استفاده از پتانسيل هاي امروز و اميد به آينده‌اي بهتر سهم كوچكی در رشد و شكوفای ايران داشته باشيم .

گروه صنعتی پمپاژ اولين و تنها توليد كننده تجهيزات صنايع نفت ،گاز ، پالايش و پتروشيمى در غرب كشور می باشد که با چهار شرکت گروه سرمايه گذاريى معراج، شركت پمپاژ كرمانشاه PKC، شركت پليمر چنته كرمانشاهPCK و شركت پرشين معراج كيش PMK فعالیت دارد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.