• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
سخنی با استاندار کرمانشاه؛

سوهان‌نکشید؛ عالمانه‌ببرید و ‌به‌کاردان بسپارید

  • کد خبر : 32724
  • 27 دی 1401 - 19:13
سوهان‌نکشید؛ عالمانه‌ببرید و ‌به‌کاردان بسپارید

یادداشت: عبدالله مزادی شیوه‌های مدیریت و چینش تیم مدیریتی در کرمانشاه متفاوت از شیوه‌های معمول در مدیریت کلاسیک است. تاکنون رسم‌ بر این بوده با استقرار استاندار جدید، گروه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان به نیت سهم خواهی، فشارهایی برای چینش تیم مدیریتی از جنبه‌های مختلف وارد می کنند. از فشار نماینده مجلس به وزرا […]

یادداشت: عبدالله مزادی

شیوه‌های مدیریت و چینش تیم مدیریتی در کرمانشاه متفاوت از شیوه‌های معمول در مدیریت کلاسیک است.
تاکنون رسم‌ بر این بوده با استقرار استاندار جدید، گروه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی استان به نیت سهم خواهی، فشارهایی برای چینش تیم مدیریتی از جنبه‌های مختلف وارد می کنند.
از فشار نماینده مجلس به وزرا گرفته تا گروه‌های سهم خواه در وزارت خانه‌ها و گروه‌های مختلف در داخل استان؛ همگی می‌خواهند در انتخاب مدیران سهمی داشته باشند. اما در نهایت تمام کمی‌ها و کاستی‌ها و مسئولیت انتخاب مدیران را به پای ‌استاندار می‌نویسند.
دولت در حالی در همان ایستگاه‌های اول فرمان را از امیری مقدم گرفت و راهبری را به صحرایی سپرد که امیری مقدم در این یک سال معاونین خود و بخش قابل توجهی از مدیران کل و مدیران ستادی در استانداری را تغییر نداده بود.
دکتر صحرایی که با تعداد زیادی معاون و مدیر با حکم‌سرپرستی یا احکام مدیریتی با امضاء وزرای دولت روحانی روبرو است، قول داده است که از همین هفته تغییرات مدیریتی را در استان آغاز کند.
زمزمه‌هایی از انتخاب معاونین در گام اول به گوش می‌رسد که امیدواریم در ماه‌گرد حکم استانداری و در گام اول حکم معاونین ابلاغ شود. متاسفانه رفتارهای غیر اخلاقی برای تغییر در معاونین و مدیران در کارنامه برخی استانداران مسبوق به سابقه می باشد، با تشکیل حباب‌های رسانه‌ای شروع به تخریب مدیرانی می‌کردند که قصد برکناری آنها را داشتند.
آقای استاندار! لطفا منفعلانه ننشینید و سوهان بکشید، بلکه با قاطعیت و دوراندیشی ببرید. عدم قاطعیت و کندی در تغییر مدیران موجب فرسایشی شدن این روند می شود و زمان زیادی را از مدیریت استان می گیرد.
البته در این میان چگونه بریدن و رشته کار را به چه کسانی سپردن هم بسیار مهم است. کارها را باید به افراد کاردان در همان حوزه سپرد و الا نفس تغییر به خودی خود دردی را از کرمانشاه دوا نمی‌کند‌ و نه برای مردم و نه برای استاندار آورده‌ای در پی نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.