• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
مختار احمدی در پاوه:

رسالت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان کرمانشاه سنگین و خطیر می باشد

  • کد خبر : 30716
  • 19 مهر 1401 - 10:51
رسالت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در استان کرمانشاه سنگین و خطیر می باشد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال شهرستان پاوه گفت: رسالت جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان ها سنگین و خطیر می باشد. به گزارش میلکان؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه با اشاره به اینکه اولویت […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال شهرستان پاوه گفت: رسالت جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان ها سنگین و خطیر می باشد.
به گزارش میلکان؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پاوه با اشاره به اینکه اولویت اول مدیران ارشد استان ایجاد اشتغال است، گفت: هماهنگی و برنامه ریزی ایجاد اشتغال رسالت اصلی کمیته اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان ها بوده و با توجه به وضعیت کنونی نرخ بیکاری در استان این وظیفه در شهرستان های تابعه استان سنگین و خطیر است.

مختار احمدی با بیان اینکه اولین جلسه قرارگاه ملی اشتغال ویژه استان کرمانشاه به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور در سطح کشور تشکیل می شود، اظهار نمود: در اولین نشست قرارگاه بسته ۶ وجهی شامل تامین مالی طرح های در دست اجرا، خط اعتباری برای طرح های آتی، اجرای زیرساخت های اقتصادی، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ، صدور مجوزها، طرح موانع و مشکلات و ارائه مشوق ها برای سرمایه گذاری در استان خدمت رئیس جمهور ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس سند اشتغال استان ۴۶ هزار شغل پیش بینی شده است، اضافه نمود: سهم شهرستان پاوه در این پیش بینی۲ هزار و ۴۷۰ فرصت شغلی بوده که تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با تأکید بر نظارت بر اشتغال های ایجادی توسط کمیته نظارت شهرستان ها، اظهار نمود: به منظور راستی آزمایی اشتغال های ایجادی به چهار طریق (در سامانه نظارت، ارتباط تلفنی، نظارت میدانی و نظارت توسط مراکز کاریابی) نظارت صورت می گیرد و سهم شهرستان در این مرحله ۱۸ طرح بوده که خوشبختانه مورد انحرافی در شهرستان وجود ندارد.

اردشیر رستمی فرماندار پاوه نیز در این نشست ضمن تشکر از حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جلسه به اهمیت حضور مدیران کل در جلسات کارگروه اشتغال شهرستان تأکید کرد و گفت: شهرستان پاوه دارای ظرفیت های بالقوه زیادی در حوزه های مختلف اقتصادی می باشد و می طلبد اعضای کارگروه اشتغال در شهرستان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

در این نشست امیر زارعی به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه معرفی و از خدمات فاضل سلیمی رئیس پیشین تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=30716
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 70 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.