• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
به میزبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

رزمایش طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق

  • کد خبر : 27231
  • 08 تیر 1401 - 12:59
رزمایش طرح صرفه‌جویی مصرف آب و برق

همزمان با هفته صرف جویی در مصرف آب و برق، رزمایش سراسری مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام  حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)  با حضور وزیر محترم نیرو، فرمانده محترم کل سپاه و جمعی از مقام‌های کشوری و لشکری و در استان کرمانشاه به میزبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با […]

همزمان با هفته صرف جویی در مصرف آب و برق، رزمایش سراسری مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق متبرک به نام  حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)  با حضور وزیر محترم نیرو، فرمانده محترم کل سپاه و جمعی از مقام‌های کشوری و لشکری و در استان کرمانشاه به میزبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و با حضور فرمانده این سپاه، فرمانده قرارگاه نجف اشرف، استاندار کرمانشاه، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران عامل صنعت آب و برق و دستگاه های اجرائی به‌صورت ارتباط ویدئویی با شرکت‌ها و رده‌های استانی در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش میلکان به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، این رزمایش در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر صرفه‌جویی به‌عنوان یک ‌سیاست راهبردی واساسی در برنامه‌های کلان کشور اجرا  شد.

اجرای اقدام‌های مؤثر در کاهش مصرف، کمک به پایداری شبکه آب و برق از جمله روشن‌کردن مولدهای برق اضطراری، حداقل نمودن استفاده از سیستم‌های سرمایشی و روشنایی، استفاده از نور طبیعی، عدم اصراف در روشنایی محوطه، مدیریت مصرف آب و ممنوعیت استفاده از آب شرب در فضای سبز از جمله اقدام‌های اجرایی در طول اجرای این طرح سه‌ماهه است.

این رزمایش در مرحله اول برای همه اماکن و ساختمان‌های وزارت نیرو، وزارت کشور و رده‌های سپاه و بسیج و در مراحل بعدی سایر ادارات و نهادها برگزار می‌شود.

استاندار کرمانشاه در این رزمایش اظهار نمود: تنها راه عبور موفق از تابستان صرفه جویی در مصرف است تا از این طریق ضمن پایداری و استمرار برق و آب همه هم استانی ها از این دو نعمت اساسی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد که نهادهای نظامی و انتظامی و ادارات استان موظف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف خود در فصل تابستان هستند و بصورت مستمر مورد پایش قرار می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز ضمن تاکید به رده های مختلف نظامی استان به صرفه جویی در مصرف آب و برق افزود: همه ظرفیت های بسیج و سپاه استان آماده همکاری در ارائه بهتر خدمات آب و برق به مردم استان است و از هیچ کوششی در همراهی دریغ نخواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ضمن تشکر از حمایتهای مهندس امیری مقدم استاندار محترم، سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سردار عظیمی و سایر فرماندهان سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین فرمانداران شهرستانها در تشکیل کار گروه استانی و شهرستانی مدیریت مصرف آب و برق افزود: امسال هم مانند سالهای گذشته مجموعه سپاه استان همکاری بسیار خوبی در مدیریت مصرف برق و انرژی با صنعت برق استان داشته است که منجر به کاهش مصرف یگانهای نظامی استان شده است و انشالله با تداوم این همکاری شاهد عبور موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.