• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
در دهه تولید و تجارت رخ داد؛

دیدار مدیرکل صمت با مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارتخانه

  • کد خبر : 27195
  • 07 تیر 1401 - 11:17
دیدار مدیرکل صمت با مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارتخانه

همزمان با دهه تولید و تجارت؛مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در دیدار با دکتر غضنفری؛ مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت متبوع با بیان این مطلب که خانه صنعت و معدن استان یک مجموعه دارای انسجام و هماهنگی است،افزود: این مجموعه با یک مدیریت توانمند و اعضای هیات مدیره همراه […]

همزمان با دهه تولید و تجارت؛مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در دیدار با دکتر غضنفری؛ مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت متبوع با بیان این مطلب که خانه صنعت و معدن استان یک مجموعه دارای انسجام و هماهنگی است،افزود: این مجموعه با یک مدیریت توانمند و اعضای هیات مدیره همراه و همدل به دنبال ایجاد تعامل بین اعضا هستند.
محسن دارابی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر صدور جواز تاسیس به خانه صنعت و معدن تفویض شده است و توانسته اند به خوبی این موضوع را مدیرت کنند.
وی در یادآور شد: خانه صنعت و معدن همواره در اتفاقات و مشکلات پیش رو استان از جمله زلزله،سیل،کرونا و… پیش قدم بوده و حمایت کرده اند.
دکتر غضنفری در این جلسه ضمن تبریک دهه تولید و تجارت با عنوان این مطلب که کار تشکلی کار سختی است افزود: کار انجمنی و تشکلی در حوزه اقتصاد با سختی و مشکلاتی مواجه است و واقعا یک حس مسئولیت اجتماعی  در تشکل ها وجود دارد که از زمان و وقت خود برای پیشبرد کارها می گذارند.
مشاور هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت افزود:سیاست وزارت صمت خصوصا در چند سال اخیر این است که انجمن را تقویت کند.که در این راستا در سال ۹۸ تفاهم نامه ای بین وزارت متبوع و خانه صنعت و معدن ایجاد شده و عزم وزارت این است که اعتماد به بخش خصوصی است.
دکتر غضنفری تاکید کرد: همکاری مثال زدنی در سازمان صمت استان،شهرک صنعتی استان و خانه صنعت و معدن وحود دارد که همین الگو در استان های دیگر را جلو ببریم.
وی ادامه داد: هر زمان به خانه های صنعت و معدن توجه شده است و کار به آن ها تفویض شده است،موفق بوده است.
دکتر غضنفری در ادامه افزود: خانه صنعت و معدن باید از روی موضوعات خاص گزارش های تحلیلی ارائه نماید.
مشاور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار در پایان یادآور شد: ما آمادگی داریم موضوعات جدی تر رو تفویض کنیم و استان کرمانشاه را به عنوان استان پایلوت خانه های صنعت و معدن قرار دهیم.
در ابتدای این جلسه مهندس مرزی؛ دبیر خانه صنعت و معدن گزارشی از اقدامات خانه صنعت و معدن را به سمع و نظر حاضرین رساند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.