• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4

دیدارمعاون سیاسی استانداری کرمانشاه با پیشکسوت ورزش استان

  • کد خبر : 4571
  • 21 مهر 1397 - 6:09

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه  با محمد تقی خسروی از پیشکسوتان ورزش کرمانشاه دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛در این دیدار علاوه بر محمد ابراهمیم الهی تبار،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، جمعی از مسئولین ورزش و جوانان و هیئت ژیمناستیک استان نیز حضور داشتند. دکتر الهی تبار در این […]

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه  با محمد تقی خسروی از پیشکسوتان ورزش کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین؛در این دیدار علاوه بر محمد ابراهمیم الهی تبار،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، جمعی از مسئولین ورزش و جوانان و هیئت ژیمناستیک استان نیز حضور داشتند.

دکتر الهی تبار در این دیدار با تمجید از نقش ارزشمند این پیشکسوت ورزش استان در توسعه و راه اندازی رشته های ورزشی در استان اظهار کرد: پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند معنوی ورزش هستند و می بایست همواره قدردان زحمات آنها در راستای توسعه و حفظ جایگاه ورزش استان طی سالیان متمادی باشیم.

وی استفاده از تجربیات و نصایح پیشکسوتان ورزش در جهت پیشرفت ورزش را توصیه کرد و خواستار مکتوب نمودن خاطرات و تلاش های این چهره فاخر ورزش استان شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه به افتخارات ورزشکاران استان در عرصه رقابتهای مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: افتخاراتی که امروز قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در عرصه های مختلف کسب می کنند مرهون زحمات و تلاشهای سالیان متمادی همین پیشکسوتان ورزش است و پایه و اساس فعالیت بسیاری از رشته های ورزشی در استان با تلاش این عزیزان شکل گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد:دیدار با پیشکسوتان عرصه های مختلف و از جمله ورزش همواره لذت بخش و خاطره انگیز است.

در پایان این دیدار از سوی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از محمد تقی خسروی این چهره قدیمی ورزش کرمانشاه که در بستر بیماری است قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.