• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

دستگیری سارقان سربی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه/۶۰میلیارد ریال ارزش سرب های سرقتی

  • کد خبر : 36101
  • 23 خرداد 1402 - 12:24
دستگیری سارقان سربی بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه/۶۰میلیارد ریال ارزش سرب های سرقتی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق و ۴ مالخر سرب های اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش میلکان، سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پس از اطلاع مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) از سرقت تعدادی از سرب های اتاق رادیوتراپی بیمارستان، موضوع به پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۳ سارق و ۴ مالخر سرب های اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش میلکان، سردار “مهدی حاجیان” اظهار داشت: پس از اطلاع مسئولان بیمارستان امام رضا (ع) از سرقت تعدادی از سرب های اتاق رادیوتراپی بیمارستان، موضوع به پلیس آگاهی اطلاع و در این راستا پرونده ای تشکیل و تحقیقات فوری در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی خود دریافتند تعدادی از سرب های اتاق رادیوتراپی که باعث جلوگیری از تشعشع اشعات این اتاق می شود به سرقت رفته است، افزود: با بررسی صحنه جرم مشخص شد این اتفاق توسط تعدادی از نیروهای خدماتی بیمارستان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان مشخص شد سارقان که ۳ نفر بوده اند از طریق سقف انبار بخش اورژانس توانسته بودند به اتاق رادیوتراپی راه پیدا کرده و در ظرف مدت ۴ ماه به تدریج سرب ها را خارج کنند.

سردار حاجیان با اعلام اینکه ارزش سرب های سرقتی به ۶۰ میلیارد ریال می رسد، ادامه داد: علاوه بر دستگیری ۳ عامل اصلی سرقت، ۴ نفر از افراد مالخر هم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مجرمان اصلی همین ۳ فرد سارق هستند، یادآوری کرد: البته با دستور دادستان کرمانشاه تعدادی دیگر از افراد هم که قصوراتی متوجه آن هاست به دادسرا احضار و کارآگاهان پلیس آگاهی نیز همچنان با جدیت در حال پیگیری پرونده هستند.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش با هشدار به افراد مالخر، گفت: این افراد بدانند جرم آن ها کمتر از سارقان نیست و مجازات های سنگینی باید تحمل کنند.

وی در پایان اظهار کرد: افرادی که اموال مسروقه را خریداری کنند به خاطر معاونت در سرقت و جرم ، ۶ ماه تا ۳ سال حبس در انتظارشان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.