• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
معاون استاندار:

دستگاه ها زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را گسترش دهند

  • کد خبر : 21968
  • 05 بهمن 1400 - 11:16
دستگاه ها زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را گسترش دهند

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را گسترش دهند تا جوانان با توجه به علايق خود نسبت به تعيين رشته تحصيلي اقدام كنند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ “افشين كريمي” امروز سه شنبه در جلسه كارگروه آموزش، پژوهش و فنآوري استان […]

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري تاكيد كرد: دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه زمينه هاي توسعه كارآفريني در جامعه را گسترش دهند تا جوانان با توجه به علايق خود نسبت به تعيين رشته تحصيلي اقدام كنند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ “افشين كريمي” امروز سه شنبه در جلسه كارگروه آموزش، پژوهش و فنآوري استان با اشاره به جذابيت تنها چندين رشته تحصيلي براي جوانان اظهار داشت: همگي موظف هستيم با توسعه كارآفريني و سوق دادن جوانان به رشته هاي مختلف تحصيلي مانع از ايجاد استرس براي خانواده ها به منظور قبلي فرزند خود در رشته خاصي شوند.

وي بيان داشت: چنانچه جوانان در جريان باشند كه مي توان با توجه علايق خود رشته تحصيلي خود را انتخاب كنند اين مهم علاوه بر اينكه منجر ايجاد اشتغال در جامعه مي شود از سوي ديگر مانع از ايجاد استرس براي خانواده ها در قبولي كنكور دانشگاه ها مي شود.

وي بيان داشت: اطلاع رساني به جامعه به منظور ادامه تحصيل جوانان در رشته هايي كه خودشان علاقه دارند بسيار ضروري است و دستگاه هاي اجرايي استان موظف هستند كه به توسعه كارآفريني در جامعه كمك كنند.

كريمي تصريح كرد: بايد گرايش جوانان و دانش آموزان را به همه رشته ها فراهم كنيم و براي ايجاد سرمايه گذاري به منظور توسعه كارآفريني نهايت اهتمام خود را بكار بگيريم.

وي گفت: آموزش و پرورش و دستگاه هاي ذيربط آموزشي موظف هستند كه مزيت هاي دسترسي به شغل را با توجه به علايق جوانان در جامعه تشريح و تبيين كنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.