• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
سرپرست ورزش و جوانان استان:

دستگاههای اجرایی به ورزش کارکنان جدی تر بپردازند

  • کد خبر : 33907
  • 08 اسفند 1401 - 12:05
دستگاههای اجرایی به ورزش کارکنان جدی تر بپردازند

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه سلامت عمومی و ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری و راندمان کاری، توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی دستگاههای اجرایی قرار گیرد. به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی در مراسم اختتامیه رقابتهای […]

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه سلامت عمومی و ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری و راندمان کاری، توسعه زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش همگانی کارکنان و خانواده‌های آنان در اولویت‌ برنامه‌های امور ورزش و تربیت بدنی دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

به گزارش میلکان؛ منوچهر حاتمی در مراسم اختتامیه رقابتهای ورزشی کارکنان دولت در استان کرمانشاه،افزود: رسالت اصلی کارکنان دولت خدمت به مردم است و به این منظور برای پشتیبانی و ایجاد شور و نشاط در کارکنان با هدف حدمت رسانی بهتر ، تعمیم و توسعه ورزش کارکنان یک ضرروت است، زیرا معتقدیم اگر نیروی انسانی سالم و شادابی داشته باشیم، این مهم سبب افزایش سطح بهره وری و راندمان کاری و بهبود خدمات رسانی می شود.
وی با اشاره به استقبال نسبتا خوب دستگاههای اجرایی از رقابتهای کارکنان دولت در استان افزود:انتظار می رود این روند تنها یه برگزاری این رقابتها خلاصه نشود و دستگاههای اجرایی بر اساس دستورالعمل ها نسیت به توسعه ورزش در بین کارکنان خود و خانواده های انها اهتمام ورزند.
سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه،بی تحرکی را عامل اصلی بیماری و بروز مشکلات جسمی و حرکتی ذکر کرد و اظهار داشت:کارشناسان و مربیان مجرب ورزش استان اماده همکاری با دستگاههای اجرایی در راستای آگاهی بخشی و برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان در راستای توسعه ورزش همگانی است.
در این مراسم که علی خلیلی سرپرست فدراسیون همگانی نیز حضور داشت احکام قهرمانی تیم های برتر رقابتهای کارکنان دولت در استان کرمانشاه به آنها اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=33907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.