• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه

داشته های کرمانشاه در تقویم ثبت شدند

  • کد خبر : 7281
  • 31 تیر 1398 - 8:33

مازیار رضایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پیج اینستای خود با اشاره به تصویب تقویم داشته های کرمانشاه، نوشت: اصولا جدای از تئوری های آکادمیک و دانشگاهی ، پیشرفت و توسعه زمانی می تواند رنگ عملیاتی و واقعی بگیرد که مشارکت و پذیرش توده های اجتماعی و مردمی را […]

مازیار رضایی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرمانشاه در پیج اینستای خود با اشاره به تصویب تقویم داشته های کرمانشاه، نوشت: اصولا جدای از تئوری های آکادمیک و دانشگاهی ، پیشرفت و توسعه زمانی می تواند رنگ عملیاتی و واقعی بگیرد که مشارکت و پذیرش توده های اجتماعی و مردمی را بعنوان پشتوانه خود داشته باشد.
کرمانشاه بعنوان شهری که در حد معقولی از داشته ها اعم از ملموس مانند شخصیت ها، آثار تاریخی و طبیعی و ناملموس همچون بازی ها ، رسوم، خوراک و منش های زیبا را دارد، به دلیل مشارکت و پذیرش حداقلی مردم و به تبع آن کاهش میزان حس تعلق خاطر نمی تواند نمود واقعی در بستر فیزیکی شهر و فضای روانی شهر در خود لمس کند.
در مطالعاتی نظیر مطالعات شهری و استراتژی شهری کرمانشاه نیز این حلقه مفقوده به خوبی لمس گردید و مجموعه مدیریت شهری را به سمت پر نمودن این خلا ترغیب نمود. شعار خروجی از این مطالعات برای شهر کرمانشاه این بود. «کرمانشاه شهری که شما را دوست دارد».
اما هنوز هم جای کار داشت تا اینکه بنده برای ایجاد ارتباط دوسویه بین فیزیک شهر و فضای روانی شهر از یک سو و شهروندان از سوی دیگر، بهترین راه را شناساندن داشته های شهر کرمانشاه در قالب طرحی تحت عنوان « روز داشته های کرمانشاه » دیدم.
در این طرح در مرحله اول جدولی از داشته های ملموس و ناملموس شهر تهیه گردیده و قرار است طبق تقویمی که نهایت تلاش بر آن شده که حداکثر ارتباط معنایی را داشته باشد ، برنامه هایی با حضور مردم برگزار گردد. در مراحل بعدی تعداد این روز داشته ها افزایش خواهد یافت.
بدین ترتیب مردم عزیز شهرمان با داشته هایشان بیشتر آشنا شده و خود مردم برای ارج نهادن و افتخار کردن به آنها مشارکت داشته و تعلق خاطر درشهر به حد معقول خود خواهد رسید، که مسلما در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی شهر نمود خواهد داشت.
با تشکر از اعضای فهیم شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای اعتماد به اینجانب.
طاقبستان- ۱۵ دی
تکیه معاون الملک- ۱۰ آذر
مسجد شافعی- روز اول هفته وحدت
مسجد عمادالدوله – ۱۲ دی ماه
غلامرضا رشید یاسمی – ۱۸ اردیبهشت
معصومعلی معصومی – ۳ مهر
میرزا رضای کلهر – ۱۵ مهر
کیهان کلهر- ۳ آذر
آیت الله مرتضی نجومی- ۵ آذر
احمد عزیزی -۴ دی
میرجلال الدین کزازی – ۲۸ دی
یدالله بهزاد – ۵ بهمن
شهید محمدسعید جعفری- ۱۲ بهمن
شهرام ناظری- ۲۹ بهمن
علی اکبر مرادی – ۱۵ اسفند
یارمحمد خان کرمانشاهی – ۱۴ مرداد
شهید فوزیه شیردل – ۲ اردیبهشت
قمچان – ۴ تیر
زوران – ۲۲ تیر
روغن کرمانشاهی – ۲ بهمن

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=7281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.