• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مدیرکل توسعه گردشگری خارجی کشور:

خلاقیت کرمانشاه در توسعه گردشگری خوراک در حوزه گردشگری خارجی حائز اهمیت است

  • کد خبر : 36870
  • 24 بهمن 1402 - 10:56
خلاقیت کرمانشاه در توسعه گردشگری خوراک در حوزه گردشگری خارجی حائز اهمیت است

مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: ابتکار و خلاقیت کرمانشاه در توسعه گردشگری خوراک در حوزه گردشگری خارجی بسیار حائز اهمیت است. به‌گزارش میلکان، مسلم شجاعی در حاشیه بر پایی میز گردشگری خوراک استان کرمانشاه در گفتگویی اظهار کرد: ابتکار و خلاقیت مردم کرمانشاه برای ما به‌ویژه گردشگری خوراک در حوزه […]

مدیرکل توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: ابتکار و خلاقیت کرمانشاه در توسعه گردشگری خوراک در حوزه گردشگری خارجی بسیار حائز اهمیت است.

به‌گزارش میلکان، مسلم شجاعی در حاشیه بر پایی میز گردشگری خوراک استان کرمانشاه در گفتگویی اظهار کرد: ابتکار و خلاقیت مردم کرمانشاه برای ما به‌ویژه گردشگری خوراک در حوزه توسعه گردشگری خارجی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل گردشگری خارجی کشور کرمانشاه را یکی از قوی‌ترین و پرپتانسیل‌ترین استان‌های کشور در بحث گردشگری خوراک برشمرد و گفت: میز خوراک این استان در ضیافت نمایشگاه برای میهمانان ویژه و میهمانان خارجی بسیار جذاب بود.

او گفت: این پتانسیل برای جهانی شدن گردشگری خوراک در کرمانشاه وجود دارد.

ضیافت ویژه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و تعدادی از سفرا و مهمانان خارجی برگزار شد.

استان کرمانشاه با ثبت بیش از ۶۰ مورد خوراک بومی و محلی در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس کشور از جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری خوراک برخوردار است.

دنده کباب، کباب سنقری،خورشت خلال، آش عباسعلی، قاپلی گوشت، سیب پلو، قیسی روین، کلاته پیچک، نان تپ تپی، نان برنجی، بژی و … از جمله خوراک‌های مورد توجه گردشگران در استان کرمانشاه است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.