• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

حمایت حوزه هنری از طرح مستندهای منطبق با زیست‌بوم

  • کد خبر : 32504
  • 18 دی 1401 - 11:28
حمایت حوزه هنری از طرح مستندهای منطبق با زیست‌بوم

مدیر دفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری گفت: بر اساس صندوق حمایتی “کاما” هنرمندان می‌توانند بدون هیچ محدودیت، طرح خود را با تأکید بر زیست‌بوم کرمانشاه ارائه دهند و کارگروهِ مستند پس از بررسی و تائید نهایی، از آن حمایت می‌کند. به گزارش میلکان، امیرعباس شه‌دوست در نشستی که با حضور افشین آزادی […]

مدیر دفتر هنرهای تصویری معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری گفت: بر اساس صندوق حمایتی “کاما” هنرمندان می‌توانند بدون هیچ محدودیت، طرح خود را با تأکید بر زیست‌بوم کرمانشاه ارائه دهند و کارگروهِ مستند پس از بررسی و تائید نهایی، از آن حمایت می‌کند.

به گزارش میلکان، امیرعباس شه‌دوست در نشستی که با حضور افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان و در نشست با کارگردانان و هنرمندان مستندساز شهر کرمانشاه در سالن جلسات این نهاد برگزار شد گفت: طرح کاما فراخوان حمایت از مستندسازان در استان‌ها است و بر این اساس فیلم‌های منطبق با زیست‌بوم منطقه، موردحمایت حوزه هنری قرار می گیرند.

شه‌دوست افزود: طرح “کاما” اهدافی ازجمله نگرش حرفه‌ای نسبت به هنرمندان در استان‌ها، حمایت و نگهداشت هنرمندان در شهر خود و تولید آثار فاخر را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همکاری با هنرمندان در استان‌ها نتیجه‌بخش‌تر است خاطرنشان کرد: همواره عدم‌حمایت‌ از فیلم‌سازان در هر استان موجبات مهاجرت هنرمندان توانمند هر شهرستان به تهران را به دنبال داشته است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.