• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرعامل سیمان مدلل:

حمایت از حقوق مصرف کنندگان ارزشی ورای رفتار صنعتی تولید کنندگان است

  • کد خبر : 37058
  • 09 اسفند 1402 - 18:19
حمایت از حقوق مصرف کنندگان ارزشی ورای رفتار صنعتی تولید کنندگان است

در نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه از سیمان مدلل به عنوان واحد برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار میلکان؛ در این مراسم که امروز ۹ اسفند ماه با حضور استاندار کرمانشاه، معاون امور اقتصادی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و […]

در نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه از سیمان مدلل به عنوان واحد برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار میلکان؛ در این مراسم که امروز ۹ اسفند ماه با حضور استاندار کرمانشاه، معاون امور اقتصادی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد مدیرعامل سیمان مدلل حمایت از حقوق مصرف کنندگان را ارزشی ورای رفتار صنعتی تولید کنندگان عنوان کرد و گفت: حمایت از حقوق مصرف کنندگان می‌تواند خود را در تولید با کیفیت و قیمت مناسب نشان دهد.

مهندس علی اکبر معبدی افزود:مصرف کنندگان سرمایه‌های اصلی ما تولید کنندگان هستند و علی رغم تمام چالش‌هایی که صنعتگران و تولید کنندگان با آن روبرو هستند از جمله تهیه مواد اولیه و قطعات که با هزینه‌های گزاف به رغم تحریم‌های ظالمانه به آنها تحمیل می‌شود اما کالاها را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار این مشتریان قرار می‌دهند.

مدیرعامل سیمان مدلل با بیان اینکه علی رغم تمام چالش‌ها و مشکلات مجموعه ما موفق شده است به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین سیمان‌ها در ایران معرفی شود افزود:تنها درخواستی که ما از مسئولین داریم این است که کمک کنند چرخه تولید متوقف نشود.

مهندس معبدی خاطرنشان ساخت: این افتخار را داریم که سیمان مدلل برای پنجمین بار به عنوان صنعت سبز برتر کشور موفق به دریافت لوح تقدیر از دست معاونت رئیس جمهور گردیده است.

لازم به ذکر است که کلنگ اجرای سیمان سامان در سال ۸۸ به زمین زده شد و بعد از ۲۴ ماه در سال ۹۰ به عنوان اولین پروژه‌ای که بعد از انقلاب در این مدت راه‌اندازی شده است با تولید روزانه ۷ هزار تن کلینگر و امکان بارگیری ۱۰ هزار تن سیمان به مجموعه تولید کشور اضافه شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.