• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

حلیم؛ ۳۸ هزار تومان/ آش عباسعلی؛ ۴۴ هزار تومان

  • کد خبر : 24042
  • 13 فروردین 1401 - 22:07
حلیم؛ ۳۸ هزار تومان/ آش عباسعلی؛ ۴۴ هزار تومان

 نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته در کرمانشاه نرخ هر کیلو حلیم برای ماه مبارک رمضان امسال در کرمانشاه را ۳۸ هزار تومان و نرخ هر کیلو آش عباسعلی را ۴۴ هزار تومان اعلام کرد. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیروس گل عنبر  گفت: قیمت هر کیلو حلیم نسبت به سال […]

 نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته در کرمانشاه نرخ هر کیلو حلیم برای ماه مبارک رمضان امسال در کرمانشاه را ۳۸ هزار تومان و نرخ هر کیلو آش عباسعلی را ۴۴ هزار تومان اعلام کرد.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از ایسنا؛ سیروس گل عنبر  گفت: قیمت هر کیلو حلیم نسبت به سال گذشته با نرخ ۲۵ هزار تومان، ۳۷ درصد و قیمت هر کیلو آش عباسعلی  با نرخ ۳۲ هزار تومان، ۴۳ درصد بیشتر شده است.

گل عنبر اضافه کرد: افزایش قیمت به این دلیل است که قیمت مواد اولیه پخت آش و حلیم بسیار افزایش یافته، برای مثال قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی گندم از ۲۲۰ هزار تومان در گذشته اکنون به ۹۰۰ هزار تومان رسیده و قیمت سایر اقلام مانند گوشت قرمز، حبوبات و … هم بالا رفته است. به علاوه افزایش تعرفه‌های انرژی، دستمزد کارگر، بیمه و … را هم داریم.

نائب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته تاکید کرد: این قیمت‌ها برای تمام انواع آش عباسعلی و حلیم یکسان است و هیچ واحدی حق گرفتن پول اضافه بابت حلیم زعفرانی و … را  ندارند، اما گرفتن مبلغی بابت ظرف منعی ندارد.

وی با بیان اینکه پیش از ماه رمضان قیمت هر کیلو حلیم ۴۵ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی ۴۸ هزار تومان بود، افزود: برای رفاه حال مردم قیمت‌ها را در ماه رمضان کاهش دادیم، اما بعد از ماه رمضان، قیمت‌ها به رقم قبلی برمی‌گردد.

نائب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته از فعالیت ۱۳ واحد صنفی با مجوز عرضه آش و حلیم در کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: البته کبابی‌ها هم به صورت سنتی سال‌هاست که در ماه رمضان اجازه پخت حلیم را دارند.

وی از مردم خواست در این ایام حتما از مراکز دارای مجوز که امکان نظارت بر فعالیت آنها وجود دارد، آش و حلیم تهیه کنند و درباره فعالیت واحدهای بدون مجوز که در این ایام به صورت مقطعی آش و حلیم می‌فروشند نیز هشدار داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.