• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

حضور موفق در لیگ برتر کشتی ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

  • کد خبر : 25249
  • 26 اردیبهشت 1401 - 9:29
حضور موفق در لیگ برتر کشتی ۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از برنامه ریزی برای حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی خبر داد و گفت: برآورد می شود برای این کار حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد. صابر رحیمی در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به رشد […]

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از برنامه ریزی برای حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی خبر داد و گفت: برآورد می شود برای این کار حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

صابر رحیمی در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان که با حضور استاندار برگزار شد، با اشاره به رشد ورزش کرمانشاه طی چند سال اخیر، اظهار کرد: با همدلی و همراهی جامعه ورزش استان، امروز در بسیاری از حوزه ها همچون ورزش قهرمانی، همگانی، آموزش، جذب اعتبارات و… در رتبه اول کشور قرار داریم.

به گزارش میلکان به نقل از ایسنا، رحیمی با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی کرمانشاه در سالهای اخیر متحول شده، ادامه داد: پس از وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری سال ۱۳۹۶ این تهدید را به یک فرصت تبدیل کردیم و با جذب اعتبارات عمرانی از نقطه صفر مرزی تا مرکز استان زیرساخت های ورزشی احداث شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه از افتتاح ۶۰ زمین خاکی و چمن روستایی، بزرگترین خانه جوان و مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور به عنوان مهمترین پروژه های ورزشی استان در این سالها نام برد و گفت: در برخی رشته های ورزشی امکاناتی همچون زمین های مینی گلف،زمین چمن مصنوعی ، سپک تاکرا، اسکواش،پدل،زمین خاکی تنیس، اسکیت، کانوپولو، مجتمع ساحلی و پیست سوارکاری نیز که در استان زیرساخت آن وجود نداشت و یا کافی نبود، اما استعدادهای خوبی داشتیم، پروژه هایی را شروع کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود شش تا هفت پروژه مهم ورزشی در استان در حال احداث است، افزود: باتوجه به اینکه اکثر این پروژه ها حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ظرف دو ماه آینده آنها را افتتاح خواهیم کرد.

رحیمی در ادامه از برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی متعدد در کرمانشاه در سالهای گذشته یاد کرد و گفت: برگزاری این مسابقات باعث شد تا آمار ورزشکاران سازمان یافته استان تا پیش از شیوع بیماری کرونا به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

وی آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته را حدود ۶۸ هزار نفر با وجود شرایط کرونایی اعلام کرد و گفت: در نظر داریم که برای امسال هم این آمار را دوباره به ۱۰۰ هزار نفر برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه از رشد ۵۵ درصدی باشگاه های ورزشی کرمانشاه در دو سال اخیر ااشاره کرد و گفت: طی دوسال گذشته حدود ۲۰۰ باشگاه جدید به تعداد باشگاه های استان اضافه شده است.

وی تعداد باشگاه های ورزشی بخش خصوصی استان را در حال حاضر بیش از ۷۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: بنا داریم که این تعداد را امسال به ۸۰۰ باشگاه برسانیم.

رحیمی به ورود بخش خصوصی به احداث پروژه های ورزشی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: براساس ماده ۲۷ و ۸۸ تعدادی از پروژه های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده ایم که در این رابطه حدود ۸۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد ورزش شده است.

وی در ادامه به حضور تیم هایی از کرمانشاه در رقابت های لیگی اشاره کرد و گفت: در ۲۲ رشته ورزشی ۶۸ تیم کرمانشاه در رقابت های لیگی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه یکی از نیازهای کنونی ورزش کرمانشاه را داشتن یک تیم لیگی فوتبال در دسته اول دانست و اعلام کرد: باید برای فوتبال کرمانشاه فکری کرد.

وی با تاکید بر اینکه امسال روی حضور کرمانشاه در چند رشته ورزشی در رقابت های لیگی برنامه ریزی شده، گفت: کشتی و والیبال از جمله این رشته ها هستند.

رحیمی با اشاره به برنامه ریزی برای حضور یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر کشتی، گفت: برآورد می شود برای این کار حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.