سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز با حضور در سامانه ۱۱۱ پاسخگوی تلفنی مردم شد.
به گزارش میلکان، محمد خیاطزنجانی، سرپرست کانون استان، امروز، با حضور در سامانه سامد از طریق تلفن ۱۱۱ و سامانهی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی سؤالهای مردم درخصوص فعالیتها و برنامههای کانون بود.
بر اساس این گزارش، در راستای حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه در سامانه ۱۱۱ در خصوص پاسخگویی مستقیم و برخط به درخواستها و شکایتهای مردمی، محمد خیاطزنجانی، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از طریق تلفن ۱۱۱ دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه (مرکز سامد) بهصورت مستقیم به تماسهای هماستانیها پاسخ داد.