• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
3
مدیر امور آبفای جوانرود هشدار داد:

جوانرودی‌ها مراقبت کنند، دبی آب غار کاوات بازهم کاهش یافت

  • کد خبر : 4269
  • 03 مهر 1397 - 13:47

چندی پیش مدیر امور آبفای شهر جوانرود از کاهش جدی دبی آب غار کاوات به عنوان یکی از منابع مهم تامین آب شرب این شهر خبر داده و از شهروندان خواست تا با صرفه جویی و مدیریت مصرف این مهم را مدنظر داشته باشند. لیکن اکنون بازهم خبر این است که دبی آب غار کاوات […]

چندی پیش مدیر امور آبفای شهر جوانرود از کاهش جدی دبی آب غار کاوات به عنوان یکی از منابع مهم تامین آب شرب این شهر خبر داده و از شهروندان خواست تا با صرفه جویی و مدیریت مصرف این مهم را مدنظر داشته باشند. لیکن اکنون بازهم خبر این است که دبی آب غار کاوات کمتر هم شده است.

به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، علی رحمانی گفت: دوم مهرماه دبی سنجی و اندازه گیرهای لازم از منابع تامین آب جوانرود به عمل آمد و متوجه شدیم دبی آب غار کاوات طی حدود ۲۰ روز، از ۵۰ لیتر به کمتر از ۴۰ لیتر در ثانیه رسیده و این موضوع بسیار نگران کننده است.

رحمانی گفت :باتوجه به روند روبه کاهش آب غار کاوات تا زمان فصل شروع بارندگی ادامه دارد، ضروری است شهروندان به منظور مدیریت مصرف و درست مصرف کردن به توصیه‌های امور آبفا توجه جدی داشته باشند و با عزم جدی و بهره وری و استفاده درست از این نعمت الهی برای جلوگیری از خشک شدن آب این غار و بروز بحران، ما را یاری دهند.

وی ضمن تشکر و سپاس از شهروندان که در تابستان سال جاری در راستای مدیریت مصرف همیار و کمک کار آبفای شهری بوده اند، افزود: کماکان انتظار داریم از مصارف بی رویه آب خودداری نمایند.

مدیرامور آبفای جوانرود تأکید کرد: با توجه به اینکه ۴۰ روستا و بیش از ۱۶ هزار انشعاب  بصورت آحاد در شهر جوانرود متمرکز و نیز  بر اثر زلزله آبان ماه سال گذشته  و زلزله های اخیر تعداد زیادی از شهروندان از سرپل و ذهاب، تازه آباد ثلاث و روستاهای تابعه و روستاهای جوانرود محل سکونت خود را به شهر جوانرود تغییر داده اند این وضعیت نیاز آبی را مضاعف نموده  و نیازمند دقت در مصرف و پرهیز از هرگونه مصارف بی رویه است و این ممکن نیست و کمک و همراهی شهروندان در این راستا را می طلبد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=4269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.