• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

جهاد تبیین در نقطه مقابل تحریف قرار دارد

  • کد خبر : 25826
  • 05 خرداد 1401 - 16:15
جهاد تبیین در نقطه مقابل تحریف قرار دارد

اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین کماسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست، دکتر عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان، مهندس مرادی فرمانده بسیج سازمان، مهندس رحیمی مدیر بازرسی ، مهندس شورچه رئیس روابط عمومی و […]

اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین کماسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست، دکتر عباسی معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان، مهندس مرادی فرمانده بسیج سازمان، مهندس رحیمی مدیر بازرسی ، مهندس شورچه رئیس روابط عمومی و سایر اعضاء قرارگاه از معاونت ها و مدیریت های ستاد سازمان در سالن شماره یک برگزار شد.
هم افزایی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان کرمانشاه جهت تحقق اهداف جهاد تبیین ضروری است

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه دراین جلسه به بیان رویکردهای قرارگاه جهاد تبیین و دستورالعمل های تشکیل جهاد تبیین پرداخت.

مهندس شورچه در ادامه گفت:خانواده بزرگ جهاد کشاورزی متشکل از بخش های تخصصی، کارشناسان، مروجان ترویجی،روحانیون ،رسانه ها، روابط عمومی ها،کشاورزان و بهره برداران در جهاد تبیین و اطلاع رسانی های بخش، نقش آفرینند.

وی سپس ضمن بیان اهمیت جهاد تبیین به تشریح اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات نظام در بخش کشاورزی پرداخت و بر استفاده بهینه از فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی تاکید کرد.

شورچه اطلاع رسانی بموقع خدمات دولت را امری مهم برشمرد و افزود: در این راستا خواستار هم افزایی و همدلی همه بخش های تخصصی، مدیریت ها و مراکز دهستانها جهت اطلاع رسانی طرح مردم سازی یارانه ها هستیم.

وی سپس به راهکارهای تقویت حوزه اطلاع رسانی فعالیت ها در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: در حوزه جهاد کشاورزی روابط عمومی ها نقش بسیار مهم و اثر بخشی دارند و با تقویت فعالیت در فضای رسانه ،بویژه در فضای مجازی باید فضای امید را به مخاطبین بخش تزریق نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کماسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: خداوند اساس نظام هستی را بر اساس حقیقت و واقعیت قرار داده است و در این راستا خداوند با فرستادن پیامبران و تبیین حقایق هستی سدی در مقابل تحریف کنندگان قرار داده است.

حجت اسلام کماسی سپس با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت گفت: امروزه تبیین و روشنگری امری مهم در حوزه اطلاع رسانی و بیان واقعیت هاست.

حجت الاسلام والمسلمین کماسی در ادامه افزود: جهاد تبیین امروز به یک فوریت تبدیل شده و دشمنان نظام به دنبال انحراف خدمات نظام جمهوری اسلامی هستند به همین منظور خدمات نظام در همه بخش ها، خصوصا کشاورزی بایستی به جامعه کشاورزان و مردم اطلاع رسانی و برای مردم تبیین گردد.

وی گفت: وزارت جهاد کشاورزی یک بخش گسترده ای است که با توجه به نقش آن در امنیت غذایی جامعه در زندگی مردم تاثیر مستقیم دارد، لذا با توجه به اهمیت کار در این حوزه نیازمند تببین فعالیت ها و دستاوردها است.

وی سپس افزود : ضرورت دارد جلسات جهاد تبیین کارشناسی و خروجی داشته باشد و در تصمیم گیری های مهم حتما می بایست با تبیین و روشنگری، مردم در جریان کارها قرار گیرند.

در ادامه این جلسه مهندس کریمی زند مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز به ضرورت های تشکیل قرارگاه جهاد تبیین پرداخت و گفت: اقناع سازی جامعه از خدمات دولت با استفاده از ظرفیت های رسانه ها می تواند راه دشمنان نظام را برای این فضای یاس و ناامیدی در جامعه مسدود نماید.

مهندس کریمی زند بر لزوم تبیین دستاوردها و خدمات دولت و اهمیت استفاده از توان و ظرفیت رسانه ها تاکید داشت و گفت: اطلاع رسانی بموقع و حرفه ای می تواند تبیین فعالیت های جهادی را تسهیل نماید.

مهندس مرادی فرمانده پایگاه بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه هم دیگر سخنران این جلسه بود.

مهندس مرادی با اشاره به اینکه جهاد تبیین باعث هم افزایی وظایف بین روابط عمومی و بسیج را بوجود می آورد گفت: اهمیت جهاد تبیین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ما یک وظیفه است و در این راستا تمهیدات لازم را دیده ایم و از توان نیروهای بسیجی استفاده خواهیم کرد.

مهندس مرادی افزود: بر اساس وظایفی که در جهاد تبیین داریم در کنار همکاران روابط عمومی در جهت تحقق اهداف قرارگاه جهاد تبیین تلاش خواهیم کرد.

پس از طرح نظارت اعضاء و حاضرین در این جلسه مصوبات اولین جلسه قرارگاه جهاد تبیین در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تشریح شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25826

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.