• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

جشنواره سراسری “سلاله”بزودی برگزار می شود

  • کد خبر : 36208
  • 30 خرداد 1402 - 10:27
جشنواره سراسری “سلاله”بزودی برگزار می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد. به گزارش میلکان؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سلاله در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای شرکت در […]

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سراسری «سلاله» ویژه فعالان بقاع متبرکه و امامزادگان در استان خبر داد.
به گزارش میلکان؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری جشنواره سلاله در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان برای شرکت در جشنواره سراسری سلاله که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، به رقابت می پردازند .
حجت الاسلام و المسلمین صالحی ادامه داد: جشنواره سلاله با هدف معرفی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت ها و خدمات آستان مقدس امامزادگان در حوزه های مختلف، استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی و نخبگان و صاحب نظران فرهنگی، ایجاد زمینه انتقال تجربیات و ابتکارات ، ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت ها و خدمات با ایجاد بستری مناسب برای رقابتی سالم و سازنده بین آستان های مقدس، ایجاد ارتباطی پویا و تعاملی سازنده ، ارزیابی فعالیت ها و برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه برگزار می شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود : این جشنواره در سه سطح ملی، استانی و شهرستانی مطابق با سطح بندی مصوب بقاع متبرکه برگزار می شود و بقاع متبرکه هر سطح، در ارزیابی همان سطح حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد : جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار خواهد شد به این شکل که در مرحله اول، رقابت درون استانی بوده و برگزیدگان استانی در سطوح سه گانه به مرحله رقابت ملی راه خواهند یافت.
وی در پایان از دست اندرکاران بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه ،هیأت امناء ، مدیران مراکز افق بقاع متبرکه جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره سلاله به سایت https://solalefestival.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36208

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.