• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

توسعه در ورزش روستایی شتاب گرفته است

  • کد خبر : 32106
  • 04 دی 1401 - 12:25
توسعه در ورزش روستایی شتاب گرفته است

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:حجم بسیار زیادی از پروژه های ورزشی در دولت سیزدهم در مناطق روستایی و کم برخوردار ایجاد شده است که نشانگر توجه ویژه دولت به توسعه متوازن و جبران عقب افتادگی ها در این مناطق است. به گزارش میلکان؛منوچهر حاتمی افزود:در سالهای گذشته بیشترین توجه به توسعه فضاهای ورزشی […]

سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:حجم بسیار زیادی از پروژه های ورزشی در دولت سیزدهم در مناطق روستایی و کم برخوردار ایجاد شده است که نشانگر توجه ویژه دولت به توسعه متوازن و جبران عقب افتادگی ها در این مناطق است.

به گزارش میلکان؛منوچهر حاتمی افزود:در سالهای گذشته بیشترین توجه به توسعه فضاهای ورزشی در مناطق شهری شده است، و توجه به مراتب کمتری به ایجاد زیرساخت های ورزشی در روستاها و حتی نقاط کمتر برخوردار شهری شاهد بوده ایم.
وی ادامه داد:هم اکنون در استان کرمانشاه پروژه های ورزشی با قابلیت استفاده همگانی در سطح روستاها در قالب زمین های روباز فوتبال بصورت چمن مصنوعی در کنار راه اندازی خانه های ورزش روستایی در حال انجام است تا بتوانیم بخشی از کمبودها را برای جوانان عزیز روستایی جبران کنیم.
سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛توجه به مناطقی که در سالهای اخیر توجه کمتری به آنها شده است را مورد تاکید قرار داد و گفت:تلاش میکنیم بر اساس سیاست راهبردی دولت سیزدهم در حوزه عدالت محوری و همچنین رعایت اصل برابری برخی از این کم توجهی ها را جبران کنیم.
حاتمی در ادامه در خصوص توجه به نیازهای مهم جوانان نیز گفت:در دولت سیزدهم چتر حمایتی از ازدواج جوانان گسترده تر شده است و علاوه بر افزایش میزان وام ها،در زمینه پرداخت ها نیز آمار بسیار قابل توجه است که به عنوان مثال در کرمانشاه در سال گذشته افزون بر ۹۰ درصد متقاضیان موفق به دریافت تسهلات شده اند.
وی کمک به اشتغالزایی،اولویت ثبت نام زوج های جوان فاقد مسکن در طرح ملی مسکن، افزایش مشاوره های شغلی و ازدواج و توسعه کسب کار از طریق مهارت آموزی را دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان یاد کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.