• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خبرداد:

تهیه و توزیع ادوات مورد نیاز فضای سبز مناطق هشت‌گانه

  • کد خبر : 27959
  • 20 تیر 1401 - 12:05
تهیه و توزیع ادوات مورد نیاز فضای سبز مناطق هشت‌گانه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از تهیه و توزیع دستگاه شمشادزن و اره‌موتوری جهت فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری توسط این سازمان خبر داد. به گزارش میلکان؛ دکتر فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: در راستای بالا رفتن سطح کیفی و کمی کار و با مساعدت دکتر نوروزی شهردار و معاونت خدمات شهری […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از تهیه و توزیع دستگاه شمشادزن و اره‌موتوری جهت فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش میلکان؛ دکتر فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: در راستای بالا رفتن سطح کیفی و کمی کار و با مساعدت دکتر نوروزی شهردار و معاونت خدمات شهری در چند مرحله بهسازی و نوسازی وسایل مورد نیاز مصرفی فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به مصرفی بودن ادوات و دستگاه‌های مورد نیاز حوزه فضای سبز شهری، ضرورت تامین و به‌روزرسانی وسایل مورد نیاز این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: بهسازی و نوسازی وسایل مورد نیاز حوزه فضای سبز شهری باعث بالا رفتن راندمان کاری و در نتیجه سهولت در حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز می‌شود .

دکتر رحمتی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:در حال حاضر تنوع گسترده‌ای از ماشین آلات فضای سبز برای حفاظت و زیباسازی فضای سبز وجود دارد که استفاده از ماشین آلات با کیفیت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش، بی شک صرفه جویی در هزینه و نگهداری فضای سبز را به همراه می‌آورد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.