• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

تعمیر خط انتقال دهستان چله شهرستان گیلانغرب

  • کد خبر : 23940
  • 09 فروردین 1401 - 21:21
تعمیر خط انتقال دهستان چله شهرستان گیلانغرب

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب: خط انتقال آب دهستان چله تعمیر و بازسازی شد. به گزارش میلکان؛  سعید قلی زاده ضمن بیان این خبر، گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا شهرستان گیلانغرب پس از اطلاع از افت فشار آب در دهستان چله به پایش خط انتقال آب این دهستان پرداختند. وی افزود: […]

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب: خط انتقال آب دهستان چله تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش میلکان؛  سعید قلی زاده ضمن بیان این خبر، گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا شهرستان گیلانغرب پس از اطلاع از افت فشار آب در دهستان چله به پایش خط انتقال آب این دهستان پرداختند.

وی افزود: با شناسایی ۴ فقره شکستگی در لوله ۲۵۰ و ۳۰۰ میلیمتری فولادی خط انتقال آب این دهستان بلافاصله عملیات رفع حادثه آغاز و پس از ۱۰ ساعت با موفقیت به پایان رسید، اما با توجه به طول این خط انتقال به متراژ ۴۰ کیلومتر و طولانی شدن عملیات اهالی ۳۰ روستای تحت پوشش آن با جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر برای ساعاتی با قطعی آب مواجه شدند.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب در پایان ضمن عذرخواهی از اهالی روستاهای این دهستان بابت وقفه در ارائه خدمات پایدار، خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه موثر ترین راه مدیریت مصرف آب، صرفه جویی توسط مشترکین گرامی است خواهش ما از مردم فهیم شهرستان این است که نسبت به مدیریت بهینه مصرف احتمام جدی داشته و از مصارف غیرضروری جلوگیری نمایند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.