• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4
با حضور کانون پرورش فکری در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان کرمانشاه صورت گرفت

تصویب کلیات طرح جامع هاتف ویژه مناطق کم‌برخوردار و روستایی کرمانشاه

  • کد خبر : 33829
  • 03 اسفند 1401 - 10:26
تصویب کلیات طرح جامع هاتف ویژه مناطق کم‌برخوردار و روستایی کرمانشاه

طرح فرهنگی تربیتی هاتف (ارائه‌ی خدمت‌رسانی فرهنگی به ۲۵۸ روستا و مناطق کم‌برخوردار شهری) توسط دکتر زنجانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه‌ی شورای اجتماعی استانداری کرمانشاه مطرح و تصویب گردید. به گزارش میلکان؛ در این جلسه دکتر شعبانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه کانون را بعنوان تخصصی‌ترین سازمان […]

طرح فرهنگی تربیتی هاتف (ارائه‌ی خدمت‌رسانی فرهنگی به ۲۵۸ روستا و مناطق کم‌برخوردار شهری) توسط دکتر زنجانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جلسه‌ی شورای اجتماعی استانداری کرمانشاه مطرح و تصویب گردید.
به گزارش میلکان؛ در این جلسه دکتر شعبانی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه کانون را بعنوان تخصصی‌ترین سازمان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و پرورشی حوزه‌ی کودک و نوجوان برشمرد.
شعبانی همچنین به نقش و جایگاه کتابخانه‌های کانون در بروز و ظهور استعدادهای ویژه و جامعه‌ساز اشاره نموده و بیان داشت: نسل امروز در همه‌ی زمینه‌ها به بلوغی زودتر از گذشته رسیده‌ و کانون می‌تواند نقش حائز اهمیتی در جهت‌دهی فرهنگی به کودکان و نوجوانان داشته باشد.
وی با اشاره به نقش تربیتی بازی‌ها به عنوان یک واسطه‌ی مهم تربیتی اظهار نمود: بچه‌های امروز نه بازی‌ها را می‌شناسند و نه در سبک زندگی امروزی امکان انجام بازی‌ها فراهم است.
سرپرست معاونت‌ سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در حمایت از طرح هاتف بیان داشت: ارائه‌ی خدمات تربیتی و فرهنگی از نیازمندی‌های همه مناطق از کم‌برخوردار تا برخوردار می‌باشد و لازم است به کمبودهای فرهنگی سایر مناطق نیز توجه گردد. وی همچنین با تاکید بر حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها تاکید داشت: کانون می‌بایست احیاء گشته و این با تعامل و حمایت مجموعه‌ی استانداری و سایر دستگاه‌ها دور از انتظار نیست.
همچنین مهندس رنجبر سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری درمورد وسعت طرح هاتف سئوالاتی را مطرح نمود و مدیر کل کانون استان کرمانشاه ابعاد طرح را تبیین کرد.
محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان با تاکید بر اهمیت نقش کودک و نوجوان در آینده کشور بیان داشت: اکنون سن کنشگری اجتماعی کاهش یافته است.
زنجانی سپس به ارائه ابعاد طرح جامع هاتف با محوریت مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری پرداخت.
در پایان جلسه ادارات و سازمان‌ها آمادگی دستگاه متبوع خود را جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌ی همکاری با کانون پرورش فکری اعلام نمودند.
طرح هاتف با بکارگیری ۶۷ داوطلب آموزش دیده برای اعزام به ۲۵۸ نقطه کم‌برخوردار در راستای عدالت تربیتی و توجه ویژه به استعدادهای ۱۴ هزار کودک و نوجوان برنامه‌ریزی شده است. این طرح فرهنگی تربیتی به مدت ۱۰ ماه و با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=33829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.