• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه:

تصمیمات کارگشایی در کمیسیون برنامه‌ریزی اتخاذ شد

  • کد خبر : 26634
  • 29 خرداد 1401 - 11:38
تصمیمات کارگشایی در کمیسیون برنامه‌ریزی اتخاذ شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای ایران به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: تصمیمات کارگشایی در کمیسیون برنامه‌ریزی در حوزه سرمایه انسانی اتخاذ شد. به گزارش میلکان؛ دکتر کاوه مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه اظهار […]

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی کلانشهرهای ایران به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: تصمیمات کارگشایی در کمیسیون برنامه‌ریزی در حوزه سرمایه انسانی اتخاذ شد.

به گزارش میلکان؛ دکتر کاوه مردافکن معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: برای نخستین بار است که سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی میزبان نشست کمیسیون برنامه‌ریزی کلانشهرهای ایران است.

وی با اشاره به حضور معاونین برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کلانشهرهای ایران، تصریح کرد: در نشست چهل و یکم این کمیسیون تصمیمات کارگشایی در حوزه سرمایه انسانی، تبدیل وضعیت پرسنل، اجرای ماده ۸۴ و ۵۴ سازمان‌های تابع شهرداری، نشست‌های شهردار کرمانشاه با مسئولین عالی و تبادل تجربیات در خصوص مالیات بر ارزش افزوده اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست در خصوص مشکلات عدم تصویب آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها بحث و گفتگو شد.

دکتر مردافکن با بیان اینکه در برخی موارد ابهاماتی در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگری وجود دارد، گفت: در همین راستا مقرر شد ابهامات اجرایی این تبدیل وضعیت با نشست مشترک مدیران اداری با مدیران حقوقی کلانشهرها برطرف شود.

وی به استقبال اکثریت اعضا برای تبادل تجربیات در حل مشکلات مشترک اشاره کرد و افزود: تبادل تجربیات در خصوص اجرای ماده ۸۵ و ۵۴ سازمان‌های وابسته شهرداری‌ها و آمار جدید مالیات بر ارزش افزوده از دیگر مصوبات این نشست بود که در حل مشکلات پرسنل و درآمدی مجموعه مدیریت شهری تاثیرگذار است.

وی گفت: به پیشنهاد شهردار کرمانشاه در ادامه  نشست فصلی شهرداران کلانشهرها با مسئولین عالی قضایی، اجرایی و مقننه برگزار می شود و مشکلات پیش‌روی شهرداری‌ها از طریق این جلسات پیگیری و از طریق نمایندگان مجلس در استان‌ها برای حل مشکلات قانونی اقدام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.