• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

تامین به موقع کالا رعایت حقوق مصرف کننده است

  • کد خبر : 37055
  • 09 اسفند 1402 - 16:42
تامین به موقع کالا رعایت حقوق مصرف کننده است

نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه امروز با حضور استاندار،معاون امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی و صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار میلکان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فرایند معرفی واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان به صورت سالانه […]

نهمین همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان کرمانشاه امروز با حضور استاندار،معاون امور اقتصادی و جمعی از مدیران اقتصادی و صنعتی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میلکان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فرایند معرفی واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان به صورت سالانه انجام می‌پذیرد گفت: در چهارچوب شاخص‌هایی که سازمان حمایت از استان‌ها ابلاغ می‌کند واحدهای تولید کننده کالا یا عرضه کننده خدمات حتماً باید حد نصابی از نمره را در شاخص‌ها کسب کنند.

مهندس دارابی افزود: به اعتقاد من رعایت حقوق مصرف کننده الزاماً کم فروشی و گرانفروشی نیست بلکه تامین به موقع کالا هم بسیار موثر است.

وی تصریح کرد:حتی در کنار تامین به موقع کالا، خدمات پس از فروش هم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، وقتی مصرف کننده کالایی خریداری می‌کند در صورت وجود ایرادی،عرضه کننده باید با روی گشاده کالا را دریافت و تعویض کند.

به گفته دارابی در یک رفتار مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای هم تامین کننده هم مصرف کننده می‌بایست همدیگر را محترم بشمارند.

وی خاطرنشان ساخت: در پرتو آیات قرآن باید تلاش کنیم در زمره مصادیقی باشیم که کاسب حبیب خداست.

وی افزود:طبق دستور استاندار تاکنون ۲۱ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان برگزار شده است که در کنار بسیاری از تامین کنندگانی که اکنون حضور دارند کالاها را با تخفیف مناسبی در نمایشگاه عرضه کردیم. دارابی با بیان اینکه تا آخر فروردین همین اتفاق مستمراً صورت می‌پذیرد گفت: ۱۹ تا ۲۷ اسفند ماه نمایشگاه فروش بهاره را دایر خواهیم کرد از ۱۵ اسفند تا پایان فروردین ماه که مصادف با عید نوروز و ماه رمضان است طرح نظارتی را داریم که طبق آن کل مجموعه استان در چتر نظارتی قرار خواهند گرفت و سعی خواهیم کرد این نظارت ایجابی باشد تاسلبی که چهره شهر شاداب شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37055

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.