• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
توسط اداره کل ورزش و جونان استان کرمانشاه انجام شد

تامین اعتبار خرید اسلحه پیشرفته مسابقات تیراندازی 

  • کد خبر : 35110
  • 12 اردیبهشت 1402 - 13:52
تامین اعتبار خرید اسلحه پیشرفته مسابقات تیراندازی 

سرپرست هیات تیراندازی استان از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات تیراندازی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بیشتر این اعتبار جهت خرید سلاح مورد نیاز رسول عفتی ملی پوش کرمانشاهی تیراندازی کشورمان تخصیص یافته است که طی ماه های آینده دو مسابقه جهانی را در پیش خواهد داشت […]

سرپرست هیات تیراندازی استان از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات تیراندازی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بیشتر این اعتبار جهت خرید سلاح مورد نیاز رسول عفتی ملی پوش کرمانشاهی تیراندازی کشورمان تخصیص یافته است که طی ماه های آینده دو مسابقه جهانی را در پیش خواهد داشت که یکی از آنها کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش میلکان؛ آرش نیکبخت در نشستی خبری، بااشاره به فراز و نشیب های سالهای اخیر تیراندازی کرمانشاه، اظهار کرد: زمستان سال گذشته هیات را با ۱۴۱ میلیون تومان بدهی تحویل گرفتیم و با تلاش های انجام شده تا پیش از پایان سال تمام بدهی‌ها را تسویه کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه سال ۱۴۰۲ را در حالی شروع کردیم که هیات هیچ بدهی نداشت و برای جذب اعتبارات جدید هم پیگیری هایی را انجام دادیم.

نیکبخت در ادامه از برنامه های این هیات در حوزه آموزش هم گفت‌ و اعلام کرد: با رایزنی های انجام شده در اریبهشت ماه میزبان دوره مربیگری تفنگ و تپانچه بادی به شکل کشوری خواهیم بود که این برای اولین بار است که میزبانی این دوره‌ها به استانی غیر از تهران واگذار شده است.

وی در ادامه از در دستور کار بودن اجرای طرحی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای راه اندازی سالن تیراندازی در سه روستای استان طی سال‌جاری خبرداد و گفت: هم اکنون رشته تیراندازی در هفت شهرستان استان راه اندازی شده و تا پایان سال پنج شهرستان دیگر هم صاحب هیات تیراندازی خواهند شد.

سرپرست هیات تیراندازی استان بااشاره به رویکردی که هیات در بحث قهرمان پروری دارد، عنوان کرد: در حال حاضر محمدرسول عفتی و لعیا محمدی دو نماینده کرمانشاه در تیم های ملی تیراندازی هستند و امیدواریم تا پایان سال تعداد ملی پوشان استان به پنج نفر افزایش پیدا کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.