• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
7
شهردار کرمانشاه در گفت و گو با میلکان:

بکارگیری کودکان در پروژه های شهرداری جرم است/ قرارداد پیمانکاران خاطی لغو می شود/ ایمنی کارگران اولویت کار باشد

  • کد خبر : 23303
  • 15 اسفند 1400 - 13:31
بکارگیری کودکان در پروژه های شهرداری جرم است/ قرارداد پیمانکاران خاطی لغو می شود/ ایمنی کارگران اولویت کار باشد

عبدالله مرادی – میلکان شهردار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار میلکان تاکید کرد: اگر کسی کودکان زیر ۱۵ سال را به هر نحوی به کار گیرد مجرم است و اگر پیمانکاران شهرداری اقدام به این کار کنند خلع ید شده وقرارداد آنها لغو و علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد. دکتر نادر نوروزی […]

عبدالله مرادی – میلکان

شهردار کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار میلکان تاکید کرد: اگر کسی کودکان زیر ۱۵ سال را به هر نحوی به کار گیرد مجرم است و اگر پیمانکاران شهرداری اقدام به این کار کنند خلع ید شده وقرارداد آنها لغو و علیه آنها اعلام جرم خواهیم کرد.
دکتر نادر نوروزی در پاسخ به پرسش خبرنگار میلکان در این خصوص که چرا پیمانکاران شهرداری برای رنگ آمیزی جداول بدون ایمنی از کودکان بهره می گیرند گفت: من خودم به عنوان معاون کرسی حقوق بشر و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی نسبت به موضوع کودکان به ویژه در مسئله بکارگیری آنها و کودکان کار حساسیت زیادی دارم.
وی تصریح کرد: هر پیمانکاری در شهرداری از کودکی برای انجام کار استفاده کند خلع‌ید خواهد شد. در شرایط پیمان تاکید شده است که تابع قانون کار باشند و شرایط کارگری در قانون پیمانکاری به صراحت آمده است . به نهادهای نظارتی شهرداری نیز ابلاغ خواهیم کرد که در صورت مشاهده چنین مواردی به شدت برخورد کنند.
شهردار کرمانشاه در مورد دیگر دغدغه خبرنگار میلکان ، در خصوص عدم رعایت ایمنی هنگام کار کارگران خاطرنشان ساخت: نکات ایمنی نیز به صورت کامل به پیمانکاران ابلاغ شده است و پروژه هایی که در جاده ها در حال انجام است باید ضمن حفظ حریم از چراغ ، پرچم و علائم هشدار دهنده استفاده کنند . مجددا این نکته را نیز تاکید می کنیم چون موظف هستیم ایمنی کارگران شریف و محترمی که بیشترین زحمات بر دوش آنها است را حفظ کنیم.

گزارش تصویری بکارگیری بدون ایمنی کودکان توسط پیمانکار شهرداری را در لینک زیر ببینید

بکارگیری بدون ایمنی کودکان توسط پیمانکار شهرداری

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23303

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.