• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
دعوت استاندار کرمانشاه از معلمان استان برای کمک به ارتقای فرهنگ کار

به دانش آموزان استان بیاموزیم که آرزوهای بزرگ و جهانی داشته باشند

  • کد خبر : 35169
  • 14 اردیبهشت 1402 - 16:25
به دانش آموزان استان بیاموزیم که آرزوهای بزرگ و جهانی داشته باشند

  استاندار کرمانشاه از معلمان استان برای کمک به ارتقای فرهنگ کار دعوت کرد. به گزارش میلکان؛ دکتر محمدطیب صحرایی در نشست با معلمان استان و آیین تجلیل از معلمین نمونه با بیان اینکه در بلند مدت هیچ چیز به اندازه کار تعلیم و تربیت بازدهی ندارد، گفت: با این حال اول باید اقتصاد و […]

 

استاندار کرمانشاه از معلمان استان برای کمک به ارتقای فرهنگ کار دعوت کرد.

به گزارش میلکان؛ دکتر محمدطیب صحرایی در نشست با معلمان استان و آیین تجلیل از معلمین نمونه با بیان اینکه در بلند مدت هیچ چیز به اندازه کار تعلیم و تربیت بازدهی ندارد، گفت: با این حال اول باید اقتصاد و معیشت مردم استان را به آرامش برسانیم، چون تا زمانی که از نظر اقتصادی مشکل داشته باشیم نمی توان انتظار موفقیت چشمگیر در دیگر حوزه‌ها را داشت.

صحرایی با بیان اینکه اشتغال معضل اصلی استان کرمانشاه است، گفت: شب و روز برای حل مشکل اشتغال استان تلاش می کنم.

وی ادامه داد: کرمانشاه کار لازم دارد، اما بیش از آن به فرهنگ کار احتیاج دارد که انتظار می رود معلم ها در این زمینه پای کار بیایند.

وی از جامعه فرهنگیان استان خواست با معرفی الگوهای خوبی مثل پروفسور شمسی پور، دکتر محمدکرمانشاهی، شهید محمدسعید جعفری، آیت الله نجومی، فرنگیس حیدرپور و …افق دید دانش آموزان را بلند کرده و به آنها بیاموزند که آرزوهای بزرگ و جهانی داشته باشند.

وی در ادامه برخورداری از اقلیم چهار فصل در کنار داشتن ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق را فرصت های خیلی خوبی برای توسعه استان عنوان کرد و افزود: معتقدم کرمانشاه در کنار مشکلات عدیده ای که دارد و قابل پوشاندن هم نیست، دنیای ظرفیت‌ها و فرصت ها است که می تواند زمینه ساز توسعه استان شود.

وی در ادامه آینده استان را امیدوار کننده توصیف کرد و افزود: به لطف الهی و با همراهی جامعه نخبگان آینده خوب‌تری در انتظار استان است.

وی در ادامه با بیان اینکه در ابتدای ورودم به استان میزان تخصیص زمین به پروژه های مسکن تعهد ساخت داده شده در استان زیر ۱۰ درصد بود، گفت: هم اکنون با تلاش های صورت گرفته و مذاکره با ۹۹۰ مالک میزان اختصاص زمین را به بالای ۱۰۰ درصد رسانده ایم و زمین برای ساخت مسکن در پروژه های آینده هم داریم.

صحرایی افزود: در چند روز گذشته و در جریان سفر سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استان به یک توافق خیلی خوب برای ساخت یک اردوگاه فرهنگی بین المللی در کرمانشاه که استان های غرب کشور را پوشش دهد، از گذر اجرای طرح مولدسازی داشتیم که استان را به یک کارگاه کارآفرینی تبدیل خواهد کرد.

صحرایی اشاره ای هم به اقدامات انجام شده برای جمع آوری معتادین متجاهر داشت و گفت: تاکنون ۱۶۰۰ معتاد متجاهر را جمع آوری کرده و گرچه چهره شهر بهتر شده، اما هنوز کار جمع آوری معتادین متجاهر تمام نشده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35169
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 88 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.