• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
معاون استاندار:

بدنبال برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه هستیم

  • کد خبر : 27177
  • 07 تیر 1401 - 10:49
بدنبال برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه هستیم

  معاون توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه گفت: بدنبال برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه هستیم. به گزارش میلکان؛ “علي مهرتاش” در جلسه هماهنگي لازم براي برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه، اظهار داشت: آمادگي ها و هماهنگي هاي لازم براي برگزاري باشكوه اين اجلاس بين المللي در […]

 

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه گفت: بدنبال برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه هستیم.

به گزارش میلکان؛ “علي مهرتاش” در جلسه هماهنگي لازم براي برگزاري باشكوه اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه، اظهار داشت: آمادگي ها و هماهنگي هاي لازم براي برگزاري باشكوه اين اجلاس بين المللي در استان شكل گرفته و وجود دارد.

وي در ابتداي سخنان خود با اشاره به تلاوت زيباي حاج وحيد نظريان قاري بين المللي كرمانشاه در اين جلسه بيان داشت: اين قاري بين المللي و ممتاز با تلاوت زيباي خود جلسه ما را مزين و عطر و بوي قرآني به آن طنين انداز كردند.

وي افزود: حضور قرآن و اهل بيت را بايد توامان در كنار يكديگر داشته باشيم و همانطور كه در حديث ثقلين بيان شده است قرآن و عترت از هم جدا شدني نيستند.

علي مهرتاش در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته و تشكيل كميته هاي مختلف براي برگزاري هر چه بهتر اجلاس بين المللي پيرغلامان حسيني در كرمانشاه، وظايف هر كدام از اين كميته ها را تشريح كرد.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري عنوان كرد: به منظور برگزاری باشكوه اين اجلاس بين المللي در كرمانشاه، ۸ كميته از جمله كميته اديان و مذاهب، كميته امنيتي و انتظامي، كميته هماهنگي و اجرايي، كميته هماهنگي هيات ديني و مذهبي و تشكل هاي مردمي، كميته توليدات رسانه اي، كميته روابط عمومي و تبليغات، كميته فرهنگي علمي و آموزشي تشكيل و وظايف هر كدام از آنها مشخص شده است.

وي تصريح كرد: استاندار محترم كرمانشاه دغدغه و پيگيري ويژه اي براي برگزاري باشكوه و هر چه بهتر اين اجلاس دارند و تمام موارد و موضوعات مربوط به جلسات اين اجلاس را با دقت پيگيري مي كنند.

وي همچنين با اشاره به خصلت و ويژگي هاي مردم استان كرمانشاه در مهمانوازي از زائرين عتبات عاليات در طول سال هاي بسيار گذشته گفت: مردم استان كرمانشاه از سنوات خيلي دور همواره با روي خوش و اخلاق نيكو پذيراي زائرين عتبات عاليات بوده اند و در زماني كه نه محل اقامتي و نه هتلي وجود داشت، درب منازل مردم كرمانشاه همواره به روي اين عزيزان باز بوده است.

علي مهرتاش تصريح كرد: مردم استان در طول تاريخ عليرغم اينكه از توان مالي بالايي برخوردار نبودند اما با دل و جان پذيراي زائرين بوده اند و اين خصلت كرمانشاهيان همواره زبانزد عام و خاص مي باشد و از ديرباز به اين مقام مفتخر بوده اند كه رسانه ها مي توانند اين خصلت و ويژگي بسيار نيكو مردم استان را به تصوير بكشند و به همگان يادآوري كنند.

در اين جلسه مسئولان هر كدام از كميته هاي ۸ گانه به تشريح برگزاري جلسات و پيگيري هاي انجام شده براي برگزاري هر چه بهتر اجلاس پيرغلامان پرداختند و در ادامه هماهنگي لازم براي ورود، پذيرايي و اسكان، برگزاري نشست ها و كارگاه ها، مراسم هاي روضه خواني و … انجام شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27177
  • نویسنده : بهزادخالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 224 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.