• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

بانك ها از رفتار سليقه اي در پرداخت تسهيلات پرهيز كنند

  • کد خبر : 26962
  • 02 تیر 1401 - 11:51
بانك ها از رفتار سليقه اي در پرداخت تسهيلات پرهيز كنند

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: بانك ها بايد از انجام رفتار سليقه اي در پرداخت تسهيلات مربوط به اشتغالزايي پرهيز كنند و همه آنها از يك دستور العمل واحد به منظور تسريع و تسهيل در درخواست هاي مردم پيروي كنند. به گزارش میلکان؛ “بهمن اميري مقدم” در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بيان داشت: […]

استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: بانك ها بايد از انجام رفتار سليقه اي در پرداخت تسهيلات مربوط به اشتغالزايي پرهيز كنند و همه آنها از يك دستور العمل واحد به منظور تسريع و تسهيل در درخواست هاي مردم پيروي كنند.

به گزارش میلکان؛ “بهمن اميري مقدم” در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان بيان داشت: اولويت مهم و برنامه كاري مديران تلاش براي ايجاد اشتغال و رفع مشكل بيكاري است و همه بايد در اين زمينه دغدغه داشته باشند.

وي اظهار داشت: در معرفي افراد به بانك جهت گرفتن تسهيلات اشتغالزايي اين موضوع بايد طبق يك برنامه مشخص انجام شود و دستگاه هاي ذيربط موظف هستند كه براي پرداخت درست و صحيح اين وام ها به نحوه چگونگي پرداخت ها نظارت كافي داشته باشند و همان افرادي كه طبق دستورالعمل ها و ضوابط كميته اشتغال به بانك ها معرفي شده اند، همان افراد تسهيلات اشتغالزايي را دريافت كنند.

رئيس كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان ادامه داد: مديران و مسئولين وظيفه دارند كه زمينه لازم را براي ايجاد اشتغال با پرداخت تسهيلات تسهيل كنند و مديران بانك ها نيز بايد ضوابط يكساني را براي مراحل مختلف پرداخت تسهيلات مانند ضامن و غيره رعايت كنند و هيچ بانكي مجاز به انجام كارهاي سليقه اي نيست.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: نبايد با رفتار سليقه اي در پرداخت تسهيلات، مردم را سرگردان كنيم و اگر چنين موردي از هر شعبه اي در استان ديده شود حتماً با بانك متخلف برخورد خواهد شد.

اميري مقدم با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص مانع زدايي در اجراي كارها گفت: طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي همگي موظف هستيم كه كارهاي مردم را تسهيل و زمينه را براي ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي فراهم كنيم.

وي اظهار داشت: بانك ها با توجه به خدماتي كه دريافت مي كنند بايد تمام تلاش و جديت خود را براي رفع مشكلات مردم بكار گيرند و در اين زمينه دغدغه جدي داشته باشند.

مقام عالي استان در ادامه با اشاره به كاركرد شركت تعاوني توسعه و عمران شهرستان ها خواستار تشكيل و راه اندازي اين شركت در تمامي شهرستان هاي استان شد.

استاندار كرمانشاه عنوان كرد: با توجه به ظرفيت هاي خوبي كه در شهرستان هاي استان وجود دارد با راه اندازي اين شركت مي توان ضمن شناسايي اين ظرفيت ها، پتانسيل هاي موجود را نيز بالقوه ساخت كه در ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي منطقه بسيار موثر خواهد بود.

وي تاكيد كرد: فرمانداران وظيفه دارند كه تلاش كنند تا اين شركت در تمامي شهرستان هاي استان به منظور كمك به ايجاد اشتغال و آباداني شهرها هر چه سريعتر تشكيل شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26962
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 90 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.