• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
2

بازدید سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برخی پروژه های ورزشی در حال احداث اسلام ابادغرب

  • کد خبر : 31482
  • 13 آذر 1401 - 13:08
بازدید سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برخی پروژه های ورزشی در حال احداث اسلام ابادغرب

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سفر به شهرستان اسلام آبادغرب ضمن بازدید از سالن شهید شهبازی از بر خی پروژه های ورزشی در دست اقدام در این شهرستان نیز بازدید کرد. به گزارش میلکان؛منوچهر حاتمی در این بازدید که بهمراه دکتر بخشی پور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای […]

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سفر به شهرستان اسلام آبادغرب ضمن بازدید از سالن شهید شهبازی از بر خی پروژه های ورزشی در دست اقدام در این شهرستان نیز بازدید کرد.

به گزارش میلکان؛منوچهر حاتمی در این بازدید که بهمراه دکتر بخشی پور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و برخی مسئولین اجرایی شهرستان حضور داشتند،از زمین های مینی فوتبال در حال احداث در برخی نقاط کم برخوردار اسلام آبادغرب بازدید کرد.
سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بازدید از این پروژه ها،اعلام کرد:علیرغم تخصیص کم پیمانکار به صورت جدی در حال انجام کار است و تلاش میکنیم با پیگیری و همکاری دکتر بخشی پور نماینده محترم شهرستان بزودی تعدادی از زمین های مینی فوتبال را در شهرها و روستاهای اسلام آبادغرب و دالاهو افتتاح نمائیم.
وی همچنین با حضور در سالن شهید شهبازی اسلام آبادغرب با مدیرعامل باشگاه زاگرس دیدار و اطمینان داد در صورت تخصیص اعتبارات لازم مشکلات این سالن برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر هندبال با حضور زاگرس مرتفع گردد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.