• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خبر داد؛

ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در پارک‌های کرمانشاه

  • کد خبر : 24145
  • 21 فروردین 1401 - 11:50
ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در پارک‌های کرمانشاه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از خرید و نصب کفپوش جهت ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در سطح پارک‌های شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش میلکان؛ فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: در راستای ایمن سازی فضای بازی کودکان در کلان‌شهر کرمانشاه، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها و محوطه‌های بازی کودکان از اولویت‌های مدیریت شهری […]

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از خرید و نصب کفپوش جهت ایمن‌سازی فضای بازی کودکان در سطح پارک‌های شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش میلکان؛ فرامرز رحمتی‌زاده اظهار داشت: در راستای ایمن سازی فضای بازی کودکان در کلان‌شهر کرمانشاه، رسیدگی به وضعیت پارک‌ها و محوطه‌های بازی کودکان از اولویت‌های مدیریت شهری کرمانشاه می‌باشد که در این راستا عملیات تعویض و نوسازی کفپوش‌های محوطه بازی کودکان به جهت تامین امنیت و رفاه حال شهروندان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: استفاده از آسفالت یا فرآورده‌های بتنی مانند موزائیک در زمین‌های بازی کودکان به دلیل ایمنی بسیار پایین و درصد خطر بسیار بالا برای کودکان راه حل مناسبی نیست و کفپوش زمین بازی کودکان باید از لحاظ ایمنی کنترل شده باشد و این از جمله مواردی است که به جهت ایمنی تمهیدات خاص خود را می طلبد و به همین منظور در راستای ایمن سازی محل بازی کودکان، تعویض و نصب کفپوش محوطه بازی کودکان در پارک‌ها و بوستان‌های سطح‌ شهر در دست اقدام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تصریح کرد: با توجه به دستور شهردار محترم کرمانشاه و هماهنگی با معاونت محترم خدمات شهری، در حال حاضر سه هزار و ۵۰۰ متر مربع کف‌پوش جهت ایمن‌سازی محوطه بازی کودکان در سطح پارک‌ها توسط این سازمان خریداری شده که انشاالله برای اولین‌بار همه پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر ایمن‌سازی خواهد شد.

دکتر رحمتی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد:
این اقدام با هدف افزایش سلامت کودکان در پارک‌های شهر صورت گرفته است و با توجه به استقبال و استفاده بیشتر شهروندان از امکانات پارک‏ها و فضای سبز شهری در فصل تابستان، محوطه وسایل بازی ویژه کودکان موجود در پارک‏ها و بوستان‌ها باید ایمن سازی شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24145

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.