• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
3
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در کرمانشاه:

ایثارگران با انقلاب اسلامی آمده اند و همواره به نظام وفادارند

  • کد خبر : 27611
  • 15 تیر 1401 - 11:47
ایثارگران با انقلاب اسلامی آمده اند و همواره به نظام وفادارند

مشاور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع صمیمی ایثارگران شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ایثارگران با انقلاب اسلامی آمده اند و همواره به نظام وفادار بوده و وفادار می مانند. به گزارش میلکان؛ مسعود آزادی در نشست صمیمی با فرزندان شهید و ایثارگران شاغل […]

مشاور مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع صمیمی ایثارگران شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ایثارگران با انقلاب اسلامی آمده اند و همواره به نظام وفادار بوده و وفادار می مانند.
به گزارش میلکان؛ مسعود آزادی در نشست صمیمی با فرزندان شهید و ایثارگران شاغل در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه با هیچ چیزی در جهان نمی‌توان فداکاری‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران را جبران کرد، گفت: ایثارگران با انقلاب اسلامی آمده اند و همواره به نظام وفادار می مانند و نظام اسلامی هم به وجود آنها افتخار می کند.

مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه همه ما محتاج دعای این عزیزان هستیم و قطعاً دعای والدین شهید، دعایی ویژه خواهد بود، افزود: زندگی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرشار از فداکاری، ایثار و گذشت است و زبان از بیان عظمت ایثار این عزیزان قاصر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهدا و جانبازان و ایثارگران همواره وفاداری خود را به نظام ثابت کرده اند اضافه نمود: سرنوشت ایثارگران به سرنوشت نظام گره خورده و نظام به حضور ایثارگران احتیاج دارد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه ایثارگر را ارائه داد و اظهار نمود: شخص سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهتمام و توجه ویژه ای به امور ایثارگران دارد و قبلا طی بخشنامه ای، دستورالعمل تجلیل از ایثارگران را به معاونت های ستادی، ادارات کل استان ها سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت ابلاغ شده است.

مسعود آزادی ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جوان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از حمایت ها و پیگیری دغدغه ها و حل مشکلات ایثارگران و خانواده معظم شهدا تقدیر کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نیز در این نشست انقلاب اسلامی و تداوم آنرا مدیون شهدا و ایثارگران و یادگاران آنان دانست و اظهار نمود: تکریم یادگاران شهدا بر همه واجب و لازم است.

مختار احمدی ضمن ارائه گزارشی از آخرین آمار شاغلین ایثارگر و فرزندان شهید شاغل در اداره کل گفت: ۲۵ درصد کارکنان در این اداره کل از فرزندان شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران معزز می باشد و ما به این حضور ایثارگران افتخار می کنیم.

وی در ادامه با بیان برخی اقدامات اداره کل در جهت خدمت گذاری به جامعه ایثارگر شاغل در اداره کل اظهار نمود: اعطای پست سازمانی در سمت معاون، رئیس ادارات ستادی و شهرستانی، کارشناس مسئول و کارشناس، تجلیل از کارکنان ایثارگر در تمامی مراسمات ملی و مذهبی و سازمانی، سرکشی از خانواده ایثارگران اداره کل و جامعه کار و تلاش و تعاون از نمونه فعالیت های اداره کل در خدمت به ایثارگران می باشد.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران در ادامه سفر به استان کرمانشاه ضمن تقدیر از ایثارگران با اهدا لوح از ایثارگران تجلیل به عمل آورد و در ادامه با نمایندگان و مشاوران امور ایثارگران دستگاه های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان دیدار و همچنین تعدادی از مراجعین مردمی را مورد تکریم قرار داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=27611
  • نویسنده : عبداله مرادی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 144 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.