• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت:

اگرکم‌آبی ادامه پیداکند نیروگاه های آبی با ظرفیت بسیار کمتری کار خواهند کرد

  • کد خبر : 18790
  • 24 فروردین 1400 - 7:47
اگرکم‌آبی ادامه پیداکند نیروگاه های آبی با ظرفیت بسیار کمتری کار خواهند کرد

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: از اسفند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پیشگیری از خاموشی برق در تابستان ۱۴۰۰ انجام گرفته زیرا امسال سالی سخت از نظر خاموشی های برق پیش رو است. به گزارش میلکان آنلاین؛امیدعلی مرآتی اظهار داشت: از اسفند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پیشگیری از خاموشی برق […]

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: از اسفند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پیشگیری از خاموشی برق در تابستان ۱۴۰۰ انجام گرفته زیرا امسال سالی سخت از نظر خاموشی های برق پیش رو است.

به گزارش میلکان آنلاین؛امیدعلی مرآتی اظهار داشت: از اسفند سال گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور پیشگیری از خاموشی برق در تابستان ۱۴۰۰ انجام گرفته و جلساتی برگزار شده زیرا امسال سالی سخت از نظر خاموشی های برق پیش رو است.

مرآتی تصریح کرد: همچنین در حال تنظیم روشنایی معابر و خیابان ها هستیم که در زمستان به صورت یک در میان اعمال شده بود و در تابستان مصرف برق مدیریت شده و مجبور به اعمال خاموشی های با برنامه نشویم.

وی عنوان کرد: از آنجا که امسال سالی کم بارش بوده و به احتمال زیاد کمبود آب بر نیروگاه های آبی تاثیر خاصی دارد اگر رویه کم‌آبی همین گونه ادامه یابد تعدادی از نیروگاه های آبی با ظرفیت بسیار کمتری کار خواهند کرد و به ناچار در تولید برق کشور با کمبود مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: در راستای مدیریت مصرف برق درصدد انجام اقداماتی هستیم تا امسال را همانند سال گذشته بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

وی گفت: درصدد انعقاد تفاهم نامه با مشترکین بخش صنایع، کشاورزی، تجاری و مشترکین دستگاه های سی ان جی همچنین اداراتی دارای دستگاه دیزل ژنراتور هستیم تا در ساعات تعیین شده پیک مصرف برق یا کنتور خود را خاموش کنند یا از دستگاه دیزل ژنراتور استفاده کنند.

مرآتی گفت: امسال درصدد هستیم مشترکین بخش صنعت، کشاورزی، ایستگاه های سی ان جی و ادارات در اولویت خاموشی قرار گیرند و اگر مجبور شویم نسبت به اعمال خاموشی برق مشترکین بخش خانگی و تجاری اقدام خواهیم کرد.

وی  افزود: ۲۰ درصد مشترکین مشمول برق امید شده اند در واقع این مشترکین کم مصرف از پرداخت بهای برق مصرفی معاف هستند همچنین مشترکین خوش مصرف هم تقاضا دارند به سمت مشترکین برق امید پیش روند امیدواریم امسال مشترکین پرمصرف هم برنامه خود را به گونه‌ای تغییر دهند تا به سمت مشترکین خوش مصرف تغییر کنند.

مرآتی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا در حوزه برق خدمات ۲۴ ساعته ارائه می شود هرچند متاسفانه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا دو نفر از کارکنان شرکت توزیع فوت شدند و مشکلاتی برای شرکت توزیع برق ایجاد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در شبانه‌روز به مشترکین برق خدمات رسانی می‌شود، گفت: حتی هنگامی که تعطیلی های سراسری اعمال می شود ارائه خدمات برق تعطیل نشده است و پا به پای مدافعان سلامت حرکت کرده ایم.و سال گذشته به دنبال شیوع کرونا مصرف برق حدود ۸ درصد افزایش یافت که امسال باید دید وضعیت گرما و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم چگونه خواهد بود اما پیش‌بینی می‌شود باز هم شاهد افزایش مصرف برق باشیم.

مرآتی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود موضوع ماینرها است که چالش برانگیز شده البته اطلاع رسانی ها انجام شده که نباید از ماینرها استفاده شود زیرا مصرف برق بالایی دارند و در صورتی که تابستان استفاده شوند به دلیل افزایش مصرف برق به تاسیسات خسارت وارد خواهد شد و مجبور به اعمال خاموشی با برنامه هستیم. مردم هر جا اطلاع دارند از ماینر استفاده می شود از طریق سامانه ۱۲۰ به شرکت توزیع اطلاع ‌دهند تا همکاران در محل حاضر شوند و برخورد قاطع انجام گیرد.وتاکنون هیچ مجوزی برای استفاده از ماینرها صادر نشده و هیچ انشعاب برق قانونی برای آنها واگذار نشده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=18790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.