• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

اهدای ۴۴۸ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند گهواره ای

  • کد خبر : 13204
  • 06 مهر 1399 - 11:58
اهدای ۴۴۸ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند گهواره ای

  رئیس کمیته امداد گهواره با بیان اینکه شور عاطفه ها تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در تازه ترین کمک های جمع آوری شده در این شور مذهبی ملی، خیران نیک اندیش و موسسه خیریه انصار الحجه (ع) ۴۴۸ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند. به گزارش میلکان آنلاین ، […]

 

رئیس کمیته امداد گهواره با بیان اینکه شور عاطفه ها تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در تازه ترین کمک های جمع آوری شده در این شور مذهبی ملی، خیران نیک اندیش و موسسه خیریه انصار الحجه (ع) ۴۴۸ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

به گزارش میلکان آنلاین ، قباد قدمی، رئیس کمیته امداد گهواره با بیان اینکه شور عاطفه ها از شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: خیران می توانند برای مشارکت در این شور مذهبی ملی به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی  www.emdad.ir مراجعه کنند.

قدمی عنوان کرد: شماره گیری کدهای  #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه های غیرحضوری این نهاد به شمار می رود.

وی همچنین در ادامه به تازه ترین کمک های جمع آوری شده در شور عاطفه ها اشاره و تاکید کرد: خیران نیک اندیش و موسسه خیریه انصار الحجه (ع) ۴۴۸ جفت کفش به دانش آموزان نیازمند در گهواره اهدا کردند.

رئیس کمیته امداد گهواره بیان کرد: ارزش این کفش ها بیش از ۴۷ میلیون تومان بوده است.

قباد قدمی گفت: امیدواریم در روزهای باقی مانده از این شور مذهبی ملی شاهد کمک های بیشتری از سوی خیران برای دستگیری از دانش آموزان نیازمند در منطقه باشیم.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.