• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

انتخابهای استاندار با تامل و تعقل صورت می گیرد

  • کد خبر : 22808
  • 02 اسفند 1400 - 0:58

عبدالله مرادی – گروه رسانه ای میلکان این روزها فشار گروه های مختلف سیاسی بر استاندار، انتخاب مدیران را برای مدیریت ارشد استان سخت کرده است. ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی قرار بود پس از انتخابات،دیگر در امور اجرایی کشور و حتی استان دخالتی نداشته باشند.اگر نیت از تشکیل ستاد و حمایت از آیت الله […]

عبدالله مرادی – گروه رسانه ای میلکان

این روزها فشار گروه های مختلف سیاسی بر استاندار، انتخاب مدیران را برای مدیریت ارشد استان سخت کرده است.
ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی قرار بود پس از انتخابات،دیگر در امور اجرایی کشور و حتی استان دخالتی نداشته باشند.اگر نیت از تشکیل ستاد و حمایت از آیت الله رئیسی نشاندن رئیس جمهوری فساد ستیز بود که الحمدالله حاصل شد.
سردار بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه،بارها و بارها با صدای رسا اعلام کرده است که وامدار هیچکس نیست و هیچگونه فشار و سفارشی را برای تعیین مدیران نمی پذیرد.

نمونه بارز این اقتدار را می توان در انتخاب ریاست دانشگاه علوم پزشکی دید. استاندار با یک تامل عقلایی اجازه دخالت هیچ کدام از گروه های موافق یا مخالف قباد محمدی را نداد و خود با بررسی جمیع جهات و در نهایت در دیداری که با جمعی از بزرگان جامعه پزشکی استان داشت بیان داشت: به خاطر مصالح استان، در خصوص موضوع ریاست دکتر قباد محمدی فکر خواهد کرد.
امیری مقدم در چهل روزی که سکان مدیریت استان کرمانشاه را دردست گرفته به خوبی نشان داده است که بدون هیجان کاذب با تفکر پیش خواهد رفت.

دکتر قباد محمدی نیز در پاسخ به این اعتماد- اگر حاصل شود -باید نشان دهد که هر آنچه مخالفین او برای کنار زدنش می گفتند، کذب بوده و در دوران ریاست بر دانشگاه علوم پزشکی با همکاری و همگامی با استاندار در جهت اعتلای استان، توسعه، پیشرفت و احیاء مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور به ویژه در حوزه درمان گام بردارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=22808

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.