• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7
مدیر خانه گلیم داربین:

اشتغالزایی بانوان و رونق گلیم هرسین از اهداف گلیم داربین است

  • کد خبر : 23250
  • 14 اسفند 1400 - 18:32
اشتغالزایی بانوان و رونق گلیم هرسین از اهداف گلیم داربین است

مدیر خانه گلیم هرسین شعبه روستای سرماج بیان داشت:  آشنایی با بنیاد خیریه شُکری و علاقمندی این گروه به اشتغالزایی توانمندی خانواده‌ها در استان کرمانشاه باعث شد تا اقدام به تأسیس خانه گلیم داربین کنیم. مهندس لیدا کهزادی در آیین افتتاح خانه گلیم داربین هرسین شعبه سرماج که با حضور فرماندار هرسین، رئیس هیئت مدیره […]

مدیر خانه گلیم هرسین شعبه روستای سرماج بیان داشت:  آشنایی با بنیاد خیریه شُکری و علاقمندی این گروه به اشتغالزایی توانمندی خانواده‌ها در استان کرمانشاه باعث شد تا اقدام به تأسیس خانه گلیم داربین کنیم.
مهندس لیدا کهزادی در آیین افتتاح خانه گلیم داربین هرسین شعبه سرماج که با حضور فرماندار هرسین، رئیس هیئت مدیره و اعضای بنیاد خیریه عزیز شکری، هیئت رئیسه خانه صنعت و معدن استان،  فرماندار هرسین، جمعی از صنعتگران، مدیران شهرستان هرسین و مردم روستای سرماج برگزار شد،
خاطرنشان ساخت: ۱۷ سال پیش در هرسین با راه اندازی آموزشگاه فنی حرفه‌ای بهاران کار خود در زمینه آموزش  شروع کردم و چهار سال پیش با ثبت اختراع ایده نوآورانه در زمینه بافت نوشته و علائم روی گلیم به حوزه گلیم علاقه مند شدم و رسما به این حوزه ورود کردم.
وی  با تقدیر از بنیاد خیریه عزیز شکری و اهالی روستای سرماج گفت: در مرحله اول ۵۰ دار گلیم تولید و در کارگاه برپا شده است.  در مرحله بعد ۵۰ دار برای خانم‌هایی تولید خواهیم کرد که می‌خواهند در منزل خود اقدام به بافت گلیم بکنند.
مدیر خانه گلیم داربین با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات این کارگاه در کسری مال کرمانشاه تاکید کرد: اشتغال‌زایی بانوان، حمایت از گلیم هرسین و تامین منابع مالی برای بنیاد خیریه شُکری در جهت فعالیتهای عامل‌المنفعه از اهداف این طرح است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.