• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه :

استعفایم پابرجاست / سیستم مدیریتی استان، با سلامتی همراه نیست

  • کد خبر : 97
  • 17 مهر 1395 - 12:18

سرویس اجتماعی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه دلیل استعفایش را خستگی از عدم همراهی تیم مدیریتی استان و ایجاد مزاحمت های ریز و درشت افراد مختلف برای سیستم سلامت استان عنوان کرد. به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، دکتر حسین کریم در یک نشست خبری که با جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن […]

سرویس اجتماعی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه دلیل استعفایش را خستگی از عدم همراهی تیم مدیریتی استان و ایجاد مزاحمت های ریز و درشت افراد مختلف برای سیستم سلامت استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار میلکان آنلاین، دکتر حسین کریم در یک نشست خبری که با جمعی از اصحاب رسانه استان در سالن آمفی تئاتر بیمارستان طالقانی داشت گفت: وقتی در استانی کار می کنید که مدام با سنگ ریزه هایی مواجه می شوید  که وارد دستگاه پیچیده ای می شوند و مزاحمت ایجاد می کنند بعد از مدتی خسته می شوید.

رییس دانشگاه علوم ‍پزشکی کرمانشاه هفته گذشته استعفایش را تقدیم وزیر بهداشت کرد و به مرخصی رفت که با وساطت شورای سیاست گذاری مرخصی خود را لغو و به محل کار خود برگشت.

وی اظهار داشت:وقتی فردی بعد از مدتی فکر می کند از نظر جسمی، روحی و شرایط قادر به ادامه کار نیست و مهمتر از همه اینها احساس کند وجودش در سیستم محل کارش فایده ای ندارد توان ادامه کار را ندارد.

وی به ربط دادن دلیل استعفایش با حقوق های نجومی اشاره کرد و تصریح داشت: زمانی که مسئله
حقوق های نجومی در کشور مطرح شد تمامی حقوق های مسئولین زیر ذره بین قرار گرفت و نتایج آن نیز اعلام شد که در استان کرمانشاه نیز سیستم نظارتی تمام سندها و دریافتی های ادارات را بررسی کردند و نتایج آن را نیز اعلام کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: اطاعت از شورای سیاستگذاری دانشگاه که متشکل از بزرگان و معتمدین دانشگاه می باشد بر من واجب است به  همین دلیل مرخصی خود را لغو کرده و به سر کار بازگشتم اما استعفایم همچنان پابرجاست.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان کرمانشاه حرف و حدیث هایی است که مدام وجود دارد، ادامه داد: وقتی در استانی کار می کنید که مدام با سنگ ریزه هایی مواجه می شوید  که وارد دستگاه پیچیده ای می شوند و مزاحمت ایجاد می کنند بعد از مدتی خسته می شوید.

دکتر کریم تاکید کرد: برای تک تک پروژه های این دانشگاه ریال به ریال را با خون دل خوردن ها جذب کردیم اما هر روز یک سنگ و هر روز یک مانع ایجاد می شود که انسان را خسته می کند.

وی اضافه کرد: در این استان افراد ریز و خاص مهم هستند و به نظر می رسد کل جمعیت استان فراموش شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از اینکه سفارش های آقایان ایکس، ایگرگ و … و توقعات خاص آدم های ریز و خاص باید برآورده شود، گفت: اینها روش های نادرستی است که اگر اینطور پیش برود هیچ مدیری در استان نمی تواند کار کند.

وی با اشاره به اینکه داستان های فساد پشت حقوق های نجومی است، یادآورشد: دست رد به سینه هرکس که بزنی هر تهمتی که بخواد درمی آورد و “خفت گیری” می کنند.

دکتر کریم عنوان کرد: چون نمی خواهم شبیه آن ها باشم استعفا داده ام.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: پروژه های دانشگاه برای استان بسیار مهم است اما افرادی می خواهند به هر دلیلی سنگ بیندازند تا اینها به نتیجه نرسند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=97

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.