• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
استاندارکرمانشاه در نشست شورای ورزش استان:

از عملکرد ورزش و جوانان رضایت دارم/تحول خوبی در حوزه ورزش کرمانشاه شاهد هستیم

  • کد خبر : 25208
  • 25 اردیبهشت 1401 - 10:49
از عملکرد ورزش و جوانان رضایت دارم/تحول خوبی در حوزه ورزش کرمانشاه شاهد هستیم

استاندار کرمانشاه به مدت ۲ ساعت از پروژه ها و برخی مجموعه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بازدید و در انتها در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان حضور یافت. به گزارش میلکان؛مهندس بهمن امیری مقدم در نشست شورای ورزش استان با اشاره به وجود پروژه های ورزشی ارزشمند در […]

استاندار کرمانشاه به مدت ۲ ساعت از پروژه ها و برخی مجموعه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بازدید و در انتها در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان حضور یافت.
به گزارش میلکان؛مهندس بهمن امیری مقدم در نشست شورای ورزش استان با اشاره به وجود پروژه های ورزشی ارزشمند در استان، گفت: از مهمترین آن ها سالن شش هزار نفری ولایت و استخر قهرمانی در دهکده المپیک است که حتما تلاش خواهیم کرد در سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شوند.
استاندار کرمانشاه در این نشست که در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل این پروژه ها و فعال تر شدن دهکده المپیک می تواند نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان داشته باشد.
وی ادامه داد: تکمیل و افتتاح پروژه های ملی دهکده المپیک کرمانشاه یکی از مواردی است که حتما در سفر آتی رئیس جمهور به صورت جدی پیگیری و تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات لازم هرچه سریعتر این پروژه مهم را به بهره برداری برسانیم.
امیری مقدم تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه مهم و دیگر پروژه های در دست احداث می تواند به جذب میزبانی مسابقات مهم کشوری و حتی بین المللی و جهانی کمک و این خود نقش زیادی در رشد اقتصادی و گردشگری استان خواهد داشت.
استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تهیه برنامه یکساله توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:یکی از دستاوردهای این برنامه باید افزایش مشارکت مردم و بخصوص خانواده ها در امر ورزش و ایجاد نشاط در جامعه باشد و ما وظیفه داریم که شور و نشاط را از طرق مختلف که یکی از مهمترین آنها ورزش است، به مردم بازگردانیم.
استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه همه باید برای شاداب کردن مردم این استان تلاش کنند، افزود: در بازدیدی که از برخی مجموعه های ورزشی داشتم،شاهد تجهیزات و زیرساخت های مناسبی بودم که با تلاش مدیرکل و مجموعه ورزش استان در حوزه ورزش کرمانشاه ایجاد شده و خوشبختانه تحول خوبی را در این حوزه شاهد هستیم و عملکرد این حوزه نسبت به جاهای دیگری که رفته ام بهتر است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید همه تلاش کنیم استان کرمانشاه را به خوبی معرفی نماییم. میزبانی مسابقات ورزشی در سطوح مختلف می تواند در این امر بسیار مهم باشد،البته در خصوص میزبانی مسابقات باید به کیفیت آن هم توجه شود و مهمانانی که وارد استان می شوند با جاذبه های گردشگری و توانمندی های استان نیز آشنا شوند، چرا که این کار می تواند آن ها را به معرف خوبی برای قابلیت های کرمانشاه تبدیل کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود زیرساخت های مناسبی که در استان وجود دارد می توانیم میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی را عهده دار شویم.
امیری مقدم تصریح کرد: پس از کسب میزبانی هیات های ورزشی جذب کمک از فدراسیون های خود را حتما در دستور کار قرار دهند و امکانات لازم را اخذ کنند تا میزبانی به نحو شایسته ای انجام و فشار مالی زیادی هم به آن ها وارد نشود.
مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط در جامعه، گفت: مردم ما به خاطر برخی مشکلاتی که وجود دارد نیاز به نشاط و شادمانی دارند که ورزش می تواند این روحیه شادابی را به آن ها تزریق کند.
وی گفت: یکی از راه هایی که نشاط را در جامعه میان مردم تزریق می کند ورزش همگانی است که در این راستا اداره کل ورزش و جوانان با همکاری شهرداری و دیگر نهادهای مسئول باید زمینه برگزاری این ورزش ها را در سطح استان و نقاط مختلف آن فراهم کنند.
امیری مقدم همچنین خواستار استفاده از ظرفیت حیاط و سالن های مدارس در محلات مختلف برای ورزش شد و افزود: در ساعات تعطیلی، این اماکن باید در اختیار نوجوانان و جوانان قرار بگیرد تا این افراد اوقات فراغت خود را به خوبی و با ورزش کردن پر کنند.
استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: سالن های ادارات و دستگاه های اجرایی نیز با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان باید در اختیار ورزش باشد و افراد مختلف از ان ها استفاده کنند.
مدیر ارشد استان کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود حدود ۷۰۰ باشگاه ورزشی خصوصی در استان، گفت: نظارت و کیفیت بخشی به این باشگاهها موضوع مهمی است که قبل از افزایش تعداد آنها حتما باید مد نظر قرار گیرد.
وی زیباسازی محیط های ورزشی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این کار باعث افزایش روحیه مردم و جوانان شده و اشتیاق آن ها را برای ورزش کردن افزایش می دهد.
امیری مقدم در پایان عملکرد فوتبال کرمانشاه را مناسب ندانست و گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در این رشته ورزشی داریم می توانستیم شرایط بهتری رقم بزنیم که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25208
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه
  • 139 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.