• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
3

آئين معارفه شهردار سومار برگزار شد

  • کد خبر : 23871
  • 07 فروردین 1401 - 19:13
آئين معارفه شهردار سومار برگزار شد

آئين معارفه علي فرامرزي به عنوان شهردار سومار امروز با حضور مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري كرمانشاه و جمعي از مسوولين در محل بخشداري برگزار شد. به گزارش میلکان ؛ سعيد سليم ساساني در اين مراسم ضمن تشريح قابليت ها و شرايط ويژه شهر سومار به نقش مديريت نوين و پايدار شهري در فرآيند […]

آئين معارفه علي فرامرزي به عنوان شهردار سومار امروز با حضور مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري كرمانشاه و جمعي از مسوولين در محل بخشداري برگزار شد.

به گزارش میلکان ؛ سعيد سليم ساساني در اين مراسم ضمن تشريح قابليت ها و شرايط ويژه شهر سومار به نقش مديريت نوين و پايدار شهري در فرآيند توسعه مشاركت محور اشاره كرد و اظهار داشت: شهردار جديد با تعامل و هم افزايي موثر مي تواند زمينه مشاركت مردم و همكاري متقابل را با مسوولين محلي و شهروندان براي اداره مطلوب شهر فراهم كند.

وي افزود: آقاي علي فرامرزي سومار، جواني با انگيزه، با دانش و بومي منطقه است و با توجه به شناخت و آگاهي لازم از ظرفيت ها، مشكلات و فرصت هاي موجود بايد تحول مناسبي در مديريت شهري ايجاد كند و انتظار داريم مردم در اداره شهر همكاري كنند به گونه اي كه زمينه مهاجرت معكوس مردم نيز فراهم شود.

مهندس ساساني ضمن تأكيد بر لزوم بهره گيري از ظرفيت ها و برنامه ريزي دقيق براي تحقق اهداف پيش بيني شده در حوزه مديريت شهري گفت: امروزه بايد در مسير اصلاح فرآيندها و روش هاي اداري به منظور تسريع و تسهيل در ارائه خدمات حركت كنيم و به نوعي بخشي از استراتژي توسعه شهري است.

وي قانون گرايي، اشاعه فرهنگ مسووليت پذيري و پاسخگويي مطلوب به خواسته هاي شهروندان را خاطرنشان ساخت و اظهار داشت: انضباط دقیق مالی و اداری و شناسایی منابع پایدار شهری و حركت در مسير کاهش هزینه های اداره شهر از ديگر اولويت هاي كاري است كه شهردار جديد بايد به آن توجه داشت باشد.

ساساني ايجاد مشوق ها و جذابيت هاي لازم را براي بازگشت مردم به سومار را امري ضروري دانست و گفت: تهیه برنامه اجرایی در تعامل با مسوولین، معتمدین و و اقشار مختلف به منظور تقویت مدیریت شهری و تحقق اين مهم بسيار ضروري است.

 

مدير کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در ادامه  این جلسه تاکید کرد: شهرداری ها با تدوین برنامه های منسجم برای جلب اعتماد مردم و افزايش مشاركت مردم در اداره امورشهري تلاش کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=23871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.