• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
1

کسب رتبه ششم دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 38499
  • 09 خرداد 1403 - 11:51
کسب رتبه ششم دادگستری استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۲

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده توسط معاونت راهبردی قوه قضاییه، دادگستری کل استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد دادگستری‌های کشور در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه ششم شده است. به گزارش میلکان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک به مجموعه قضایی استان کرمانشاه و تقدیر از خدمات و […]

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده توسط معاونت راهبردی قوه قضاییه، دادگستری کل استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد دادگستری‌های کشور در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه ششم شده است.

به گزارش میلکان؛ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک به مجموعه قضایی استان کرمانشاه و تقدیر از خدمات و زحمات خالصانه قضات و کارمندان به جهت کسب رتبه ششم کشوری گفت: در سال گذشته برنامه های عملیاتی دادگستری های سراسر کشور که شامل ۱۴ هدف مهم در راستای سند تحول قوه قضاییه بود، با همکاری دادگستری استانها تدوین و اجرایی شده است.

دکتر کرمی افزود: بر اساس ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضاییه شاخص‌های مؤثر در شناسایی وضعیت عملکرد دادگستری ها در مقیاس کشوری استخراج و مورد محاسبه قرار گرفته و دادگستری‌های سراسر کشور نسبت به یکدیگر در ارتباط با این شاخص‌ها در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ رتبه بندی شده است.

عالی ترین مقام قضایی استان کرمانشاه در این خصوص یادآور شد: در ارزیابی انجام شده توسط قوه قضاییه، دادگستری استان کرمانشاه بر اساس شاخص های متنوعی از جمله وضعیت کمی و کیفی رسیدگی به پرونده‌ها، اتقان آرا، امور مرتبط با حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، گسترش فرهنگ صلح و سازش، تکریم ارباب رجوع و … حائز رتبه ششم کشور در شش ماه نخست سال ۱۴۰۲ شده است.

لازم به ذکر است کسب این عنوان از این جهت حائز اهمیت است که در برهه یاد شده دادگستری استان در بسیاری از پست های کلیدی از جمله دادستان مرکز استان و نیز معاونت حل اختلاف به دلیل تغییرات مدیریتی چند ماه بلا تصدی بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=38499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.