• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
معاون مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به نمایندگان و مسئولان کرمانشاه:

وقت دعواها را صرف کارهای بزرگ برای استان کنید/نمایندگان کرمانشاه تمام هم و غمشان این است که مدیر فلان جا باشد یا نباشد

  • کد خبر : 38204
  • 01 خرداد 1403 - 22:43
وقت دعواها را صرف  کارهای بزرگ برای استان کنید/نمایندگان کرمانشاه تمام هم و غمشان این است که مدیر فلان جا باشد یا نباشد

معاون حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین تودیع مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه که با حواشی رخ داد بیان داشت: نمایندگان این استان‌ تمام هم و غمشان این است که یک نفر مدیر فلان جا باشد یا نباشد؛ به جای اینکه دو طرح برای استان بیاورند که […]

معاون حقوقی و مجلس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در آیین تودیع مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه که با حواشی رخ داد بیان داشت: نمایندگان این استان‌ تمام هم و غمشان این است که یک نفر مدیر فلان جا باشد یا نباشد؛ به جای اینکه دو طرح برای استان بیاورند که ده‌ها مدیر داشته باشید.
به گزارش خبرنگار میلکان، صحبت الله رحمانی تاکید کرد: مسئولینی که ۱۵-۲۰ سال پیش می‌توانستند از شرکت‌ها و کارخانجات زیر مجموعه وزارت کار و رفاه اجتماعی شرکت‌هایی را در کرمانشاه راه‌اندازی کنند این کار را نکردند. کرمانشاه بهترین فرصت برای ایجاد چرخه‌های کامل پتروشیمی را دارد و وزارت کار در خیلی استان‌ها این چرخه‌ها را دارد.
او با بیان اینکه ما وقتمان را خیلی در ادارات صرف مسائل حاشیه‌ای می‌کنیم خاطر نشان ساخت: وقت تنگ است سه سال گذشته، در این سه سال چقدر طرح توانستیم بیاوریم؟
معاون وزیر کار تصریح کرد: باید نمایندگان، استاندار و مدیران کل همت کنند و دست به دست هم بدهند به جای تنازع، جدل، جنگ و دعوای اینکه این آدم فلانیست و آن باید اینجا نباشد. بیائید کلیت کرمانشاه را ببینید. باید هدف خدمت به استان باشد. کاری کنید که تحولی در حوزه اشتغال ایجاد کنیم. به جای اینکه وقتمان را صرف این دعواها کنیم کارهای بزرگ برای استان انجام بدهیم چون همین می‌ماند.
رحمانی با بیان جملاتی که گویا نقل قول بود اما نگفت از کیست بیان داشت: تنازع نکنید، مناظره نکنید، جدل نکنید، دعوا نکنید، چون اعتبارتان از بین می‌رود، فشل می‌شوید، بادتان خالی می‌شود و بی اعتبار می‌شوید.
او افزود: با اتحاد و در کنار هم بودن است که می‌توانیم برای استان کار کنیم با هر اختلاف فکر و عقیده‌ای که دارید باید برای استان کار کنید.
این معاون وزیر با بیان اینکه نمایندگان مجلس که قطع به یقین دلشان می‌خواهد حتی به خاطر خودشان هم که شده برای اینکه دوباره رای بیاورند کاری برای استان بکنند اظهارداشت: انتظار است که با وحدت حول محور نماینده عالی دولت و تعامل با نمایندگان همه به رشد و تعالی استان کمک کنیم.
او گفت: استان‌های محروم شغل و کار را فقط پشت میز نشینی می‌دانند، علت عدم رشد و توسعه ما هم همین است. جوان ما فکر می‌کند اگر بیمه و آب‌باریکی داشته باشد شاغل است. در استان‌های توسعه یافته همین کشور خودمان کسی دنبال کار دولتی نمی‌گردد دنبال کار تولید هستند چون به سود کم قانع نیستند. در سفری که به استان سمنان و مازندران داشتیم استانداران می‌گفتند که نیروی کار نیاز داریم.
وی افزود: امسال برنامه این است که ما برای فارغ التحصیلان اشتغال ایجاد کنیم افراد بیکار ما از دیپلم به بالا هستند. باید فکری برای تشکیل تعاونی و شرکت‌های دانش بنیان کنیم. فارغ التحصیلان باید در کنار مدرک مهارت بیاموزند.
فنی حرفه‌ای وظیفه‌ای مهمتر از دانشگاه دارد در دانشگاه اگر علمی هم یاد بگیرند امکان دارد کاربردی نباشد. فنی و حرفه‌ای است که می‌تواند چرخ کشور را به حرکت در بیاورد.
در این آیین مختار احمدی تودیع شد اما احمد توصیفیان که قرار بود به عنوان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تودیع شود گویا با آشنایی یک شبه از اوضاع و احوالی که بر مدیریت کرمانشاه حاکم است، عطای عنوان مدیرکلی کرمانشاه را به لقایش بخشید و در مراسم تودیع و معارفه حاضر نشد.
معاون حقوقی وزیر هم که تا کرمانشاه آمده و جلسه تودیع مختار احمدی را برگزار کرده بود جمشیدی مفید معاون اداره کل کرمانشاه را به عنوان سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=38204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.