• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
فرماندار صحنه درجلسه شورای اشتغال صحنه مطرح شد:

هیچ عذری از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در جذب سهمیه سامانه رصد و تبصره ۱۶ پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 32940
  • 05 بهمن 1401 - 12:07
هیچ عذری از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در جذب سهمیه سامانه رصد و تبصره ۱۶ پذیرفتنی نیست

فرماندارصحنه از عملکرد ضعیف جذب اعتبارات اشتغال شهرستان گلایه کرد و برای مدیران دستگاه‌های مرتبط با بحث اشتغال خط و نشان کشید. به گزارش میلکان، شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال افزود: هم اکنون هیچ موضوعی مهم تر از بحث اشتغال جوانان برای ما مطرح نیست و ایجاد فرصت های شغلی جز اولویت […]

فرماندارصحنه از عملکرد ضعیف جذب اعتبارات اشتغال شهرستان گلایه کرد و برای مدیران دستگاه‌های مرتبط با بحث اشتغال خط و نشان کشید.

به گزارش میلکان، شهبازی سرپرست فرمانداری شهرستان در جلسه کارگروه اشتغال افزود: هم اکنون هیچ موضوعی مهم تر از بحث اشتغال جوانان برای ما مطرح نیست و ایجاد فرصت های شغلی جز اولویت برنامه های دولت است.

شهبازی بابیان اینکه رفع معضل بیکاری در شهرستان نیاز به کار جهادی دارد وبا روزمرگی نمی توان کار خاصی از پیش برد،افزود:در راستای تولید و اقتصاد و ایجاد اشتغال هیچ منتی برسر کسی نداریم و وظیفه مدیران است گره ها را در حوزه تولید باز کنند.

فرماندار شهرستان صحنه با گلایه از عملکرد ضعیف برخی از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در جذب اعتبارات اشتغال،تصریح کرد: هر دستگاه باید سهمیه ابلاغی در سامانه رصد و تبصره ۱۶را جذب نمایدو بدون تعارف هیچ عذری در این زمینه را نمی پذیرم.

در ادامه جلسه هر یک از مدیران دستگاه اجرایی و بانک های عامل شهرستان گزارش عملکرد طرح ها و تسهیلات پرداخت شده را ارایه دادند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.