• امروز : دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
2
استاندار کرمانشاه:

هلال احمر نهادی مردمی و بشردوست است

  • کد خبر : 19484
  • 19 اردیبهشت 1400 - 5:05

استاندار کرمانشاه با اشاره به فداکاری، ایثار و خدمات خالصانه، صادقانه و عاشقانه تلاشگران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای جهادگر این نهاد مردمی و خدمتگزار در بحران ها پشتیبان و حامی قوی مردم هستند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند»  ۱۸ اردیبهشت در پیامی به مناسبت آغاز هفته هلال احمر […]

استاندار کرمانشاه با اشاره به فداکاری، ایثار و خدمات خالصانه، صادقانه و عاشقانه تلاشگران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبین جمعیت هلال احمر گفت: نیروهای جهادگر این نهاد مردمی و خدمتگزار در بحران ها پشتیبان و حامی قوی مردم هستند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ «هوشنگ بازوند»  ۱۸ اردیبهشت در پیامی به مناسبت آغاز هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از همدلی، همراهی، سخت کوشی و رشادت همه تلاشگران و داوطلبان نهادهای بشردوستانه برای کمک به مردم و ارائه خدمات امدادی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است:

جمعیت هلال احمر با پشتیبانی خالصانه و داوطلبانه جوانان توانمند و دارا بودن سرمایه عظیم اجتماعی نوع دوست و بشردوست علاوه بر برنامه ریزی برای کاهش مخاطرات با رویکرد پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث و سوانح و تربیت نیروهای امدادی، نقشی موثر در مدیریت بحرانها برعهده دارد و همواره از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی به مردم و تسکین آلام انسانی استفاده نموده است، این همدلی، همراهی و نوع دوستی در کنار کار جهادی و تلاش شبانه روزی مصداق بارز ایثارگری، فداکاری و ازخودگذشتگی است.

مسوولیت پذیری، تعهد و عشق به خدمت به اقشار مختلف مردم ویژگی بارز نیروهای نجاتگر، امدادگر و تلاشگر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است که در زلزله کرمانشاه، سیل و بحران کرونا شاهد نقش آفرینی بیدریغ و پشتیبانی موثر این عزیزان برای حفظ سلامت آحاد مردم و بازگشت امید به جامعه بوده ایم و امروز نیز این تلاش برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ادامه دارد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن آغاز هفته هلال احمر به همه تلاشگران این عرصه، از خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق، دلسوز و متعهد این جمعیت در تمامی کشور و به ویژه استان کرمانشاه آرزوی سربلندی، تندرستی و سرافرازی دارم و از خدمات ارزنده این نهاد مردمی و مورد اعتماد عموم در جمع آوری کمک های مومنانه و ترویج گفتمان بشردوستانه در جامعه صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

بازوند

استاندار کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19484

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.