• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

نمایندگان شایسته کرمانشاه به رقابتهای آسیایی پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ امارات اعزام می شوند

  • کد خبر : 31415
  • 09 آذر 1401 - 14:56
نمایندگان شایسته کرمانشاه به رقابتهای آسیایی پاورلیفتینگ ۲۰۲۲ امارات اعزام می شوند

ترکیب تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امارات مشخص شد که در ان مهدی جوادی فر در بخش جوانان،نعیم فتاحی در بزرگسالان و جواد جوادی فر در بخش پیشکسوتان و همچنین داوران در این رقابتها به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در تیم ملی حضور دارند. به گزارش میلکان؛ مسابقات […]

ترکیب تیم ملی ایران جهت اعزام به مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ امارات مشخص شد که در ان مهدی جوادی فر در بخش جوانان،نعیم فتاحی در بزرگسالان و جواد جوادی فر در بخش پیشکسوتان و همچنین داوران در این رقابتها به عنوان نمایندگان استان کرمانشاه در تیم ملی حضور دارند.

به گزارش میلکان؛ مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا از دهم تا شانزدهم آذرماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در شهر دوبی امارات برگزار خواهد شد و تیم ملی پاورلیفتینگ ایران در این مسابقات با ترکیبی کامل حضور خواهد داشت.

در این تیم و در بخش جوانان مهدی جوادی فر ، در بخش بزرگسالان نعیم فتاحی و در بخش پیشکسوتان نیز جواد جوادی فر -دارنده ۵ مدال آسیایی در رده بزرگسالان- ملی پوشان کرمانشاهی این تیم اعزامی هستند.
جواد جوادی فر همچنین علاوه بر حضور در رقابتهای بخش پیشکسوتان قهرمانی آسیا،به عنوان یکی از سه داور منتخب اعزامی ایران در این رقابتها حضور خواهد داشت.
وی در گفتگوی کوتاهی،هدف خود در این رقابتها را شکستن رکورد آسیا اعلام کرد که از هفت سال پیش تاکنون کسی موفق به ارتقای آن نشده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.