به گزارش میلکان آنلاین ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبرداد : طبق ضوابط حمل و نقل مسافر،آيين نامه اجرايي و قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، ناوگان مسافربري مؤظف به رساندن مسافرين به مقصد ذكر شده در بليت هاي صادره توسط شركت ها هستند.
فریبرز کرمی افزود: طبق ماده شش از آيين نامه مذكور ، در صورت اخذ وجه و صدور بليت، شركت يا مؤسسه مكلف به ارائه سرويس حمل و نقل ورساندن مسافر به مقصد مندرج در بليت مي باشد.
وی ادامه داد: در صورت هرگونه تخلف از سوي شركت يا رانندگان ناوگان عمومي مسافربري و عدم رساندن مسافرين به مقصد مقرر، مسافران مي توانند شکایت خو داز راننده ناوگان مربوطه را به این اداره کل اطلاع داده وخواستار حقوق قانوني خود در اين خصوص شوند.
پس از ثبت شكايت مسافر از طريق سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ ، يا مراجعه حضوري به نماينده اين اداره كل مستقر در پايانه شهیدكاوياني و بررسي هاي لازم، به تخلف رانندگان در عدم خدمات دهي مناسب و تضييع حقوق مسافرين در كميسيون ماده ۱۱ رسيدگي و با افراد متخلف برخورد قانوني مي گردد.