• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
استاندار کرمانشاه در اجتماع بازاریان استان:

دولت و اصناف همراه و همدل هستند/  سینه ستبر کرمانشاه در پی ندانم کاری ها زخمی است و باید آن را ترمیم کنیم

  • کد خبر : 26925
  • 01 تیر 1401 - 18:34
دولت و اصناف همراه و همدل هستند/  سینه ستبر کرمانشاه در پی ندانم کاری ها زخمی است و باید آن را ترمیم کنیم

فرنگیس صفری- گروه اقتصادی استاندار کرمانشاه خواهان مشارکت فعال اصناف در جهاد تبیین شد و گفت: اصناف خدمات درخشان نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی در طول بیش از ۴ دهه را برای مردم بازگو کنند و سیاه‌نمایی‌ها و دروغ‌پردازی‌های دشمنان را نقش برآب کند. به گزارش خبرنگار میلکان، […]

فرنگیس صفری- گروه اقتصادی

استاندار کرمانشاه خواهان مشارکت فعال اصناف در جهاد تبیین شد و گفت: اصناف خدمات درخشان نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی در طول بیش از ۴ دهه را برای مردم بازگو کنند و سیاه‌نمایی‌ها و دروغ‌پردازی‌های دشمنان را نقش برآب کند.

به گزارش خبرنگار میلکان، بهمن امیری مقدم در آیین بزرگداشت روز ملی اصناف که روز یک تیرماه با حضور معاون اقتصادی استاندار و فعالان و مدیران بخش خصوصی و اصناف کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: اصناف در همه عرصه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و در بحران های مختلف مانند سیل، کرونا و امر خداپسندانه کمک به نیازمندان، حضوری درخشان و ماندگار داشته است.

وی افزود: اصناف یک پل ارتباطی میان دولت و مردم است و دولت هم همیشه در نقش یک حامی و پشتیبان برای بازاریان ظاهر شده است.

استاندار کرمانشاه مشتری مداری را یک الگو برای اصناف دانست و گفت: بازاریان همیشه از متدین ترین اقشار جامعه بوده‌اند و بر اساس این اعتقاد قوی همیشه خدمتگذار مردم و یاری دهنده اقشار ضعیف جامعه بوده‌اند.

وی بر خدمات گسترده نظام در استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: تصویر کرمانشاه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و باید خدمات جمهوری اسلامی به کرمانشاه برای همگان بازگو شود.

امیری مقدم زیر سئوال بردن خدمات دولت و ناامید کردن مردم را یک خیانت و به سود دشمن دانست و گفت: دولت مردمی دکتر رئیسی شبانه روزی در حال خدمت به مردم و حل مشکلات کشور است و روا نیست در شرایطی که دشمن همه جانبه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه است با سیاه‌نمایی و زیر سئوال بردن خدمات دولت، دل دشمنان را شاد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عزم دولت برای گرفتن مالیات از شرکت های دانه درشت و فراری از پرداخت مالیات، ستود و خاطرنشان کرد: دولت همزمان حامی اصناف است و در تلاش است که مالیات در نظر گرفته شده برای آن ها عادلانه و مناسب باشد.

استاندار با تاکید بر اینکه کرمانشاه سال ها گرفتار رهاشدگی مدیریتی بوده، در ادامه گفت: ۴ سال تمام برای اجرای طرح توسعه فرودگاه کرمانشاه کاری نشده است و متاسفانه امروز حجاج کرمانشاهی از تهران به آیین حج اعزام می شوند.

وی گفت: پروژه ای که آن زمان با ۸۰ میلیارد تومان اجرا می‌شد، امروز نیازمند ۳۸۰ میلیارد تومان است و با وجود همه سختی این پروژه را امسال انجام می‌دهیم.

امیری مقدم گفت: برای رفع نقص خط انتقال آب گاوشان به کرمانشاه ۱۰ سال هیچ کاری نشده بود و در دولت مردمی بخش مهمی از این کار بزرگ صورت گرفته و مابقی در حال انجام است.

وی ادامه داد: سند نفت و گاز استان کرمانشاه در حد یک نوشته باقی مانده بود و کاری برای اجرایی شدن آن نشده است و در این دولت با جدیت تمام به دنبال اجرایی شدن آن هستیم و اتفاقات بسیار خوبی در این عرصه در حال انجام است.

وی گفت: عده‌ای که در دولت گذشته در مقابل رها شدگی فضای استان سکوت پیشه کرده بودند اکنون در مقابل روند خدمت‌رسانی و تلاش برای احیای پروژه‌های بزرگ زمین مانده، دست به جوسازی و ایجاد اختلال در روند برنامه‌های دولت مردمی در استان می‌زنند.

وی با بیان اینکه سینه ستبر کرمانشاه در پی ندانم کاری ها زخمی است و باید آن را ترمیم کنیم، گفت: اجازه نمی دهیم فشار عده ای سبب تداوم ندانم کاریها شود و ما برنامه های کلیدی دولت مردمی را با قدرت در استان و برای تغییر شرایط به نفع مردم اجرا می کنیم.

امیری مقدم با بیان اینکه من استاندار تمام استان و خدمت‌گزار تک‌تک مردم هستم؛ گفت: تمام توان انرژی و داشته‌های خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها به کار خواهم بست و هیچ ارزش و اعتنایی برای جوسازی افراد سهل‌انگار و سطحی‌نگر قائل نیستم.

امیری‌مقدم در بخش دیگری از صحبت های خود به سخنان مقام معظم رهبری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: مردم در این شرایط نیاز به آرامش دارند و هرکس مردم را از آینده ناامید کند و چه بدانند و چه ندانند و چه بفهمد و چه نفهمد با دشمنان همکاری کرده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نشست های اقتصادی روزهای اخیر مدیران ارشد استان در آستانه سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه گفت: این سفر برای استان مطمئنا آورده‌های خوبی خواهد داشت.

وی گفت: استان کرمانشاه در تمام زمینه های کشاورزی، گردشگری، صنعتی، و آب و هوا و فصلی دارای ظرفیت فراوان برای توسعه است که لازم است فقط بر روی رشد فرهنگ مطالبه گری مردم کرمانشاه کار کنیم.

امیری مقدم گفت: نباید کرمانشاه زیبا را که دارای خیلی از پتانسیل ها است بد معرفی نکنیم زیرا اگر بد معرفی شود، سرمایه گذاران سرمایه خود را به اینجا سرمایه نمی آوردند بلکه باید کاری کنیم آنهایی که از کرمانشاه رفته اند برگردنند.

در پایان این مراسم استاندار کرمانشاه از چهره های شاخص و ماندگار اصناف کرمانشاه تجلیل کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=26925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.